Tak for din besked og dine gode forslag til hvad mine gener kan skyldes.
Ferritin har jeg fået målt - det var 8 for et halvt år siden, og ja helt klart alt for lavt. Det er nu rettet op - jeg tror det lå på 90 ell. noget i den stil. Ligger helt i top med blodprocenten nu.B12 har jeg sikkert også fået målt, har fået kopier af alle mine blodprøver, hvad mon det hedder på lægelatin, kan du huske det? Jeg vil da gerne tjekke om det kan være grunden...
Ja jeg har prøvet Dostinex før, så jeg ved hvad der venter mig. Man kan få noget andet medicin, men det er værre mht. bivirkninger. Dostinex er ok efter nogle måneder, kvalmen og svimmelheden aftager, til gengæld er det rigtigt hårdt for maven :o(
Dejligt at høre at du har fået det så meget bedre at du kan starte på job. Det er sjovere at holde sig igang med noget andet end sygdom.
Jeg passer også mit 25 timers job, selvom det er vildt sejt for tiden fordi jeg er sløj så tit. Jeg ligner noget katten har slæbt ind, men vil ikke sygemelde mig, det er jo ingen løsning!!
Jeg har fået målt Anti tpo og den var 142 engang og 35 en anden gang - jeg mener at grænsen går lige omkring de 35..
Har du været på 0,75 mikrogram hele tiden? Jeg tager 100 mikrogram dagligt og så 150 mikrogram 3 gange om ugen.
Skal snart til kontrol og vil igen spørge om muligheden for at blive behandlet med Liothyrin T3, da mine T3 og T4 begge ligger ret lavt...
Men det lader til at det bliver en ret hård kamp at få lægerne med på den...
Man må stole på sin egen krop, så længe man ikke føler sig godt tilpas må man prøve at kæmpe for at få det bedre. Godt din mand nu er blevet hjulpet.
Ja problemet er blot, at når man er svag og sløj så orker man jo netop ikke at kæmpe!!! :o(

Tak for din besked --
Ha det godt
Mvh. Gitte