Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
15-09-07, 10:49 #3
Tak Ninus
Hej Ninus
og tak for din søde besked.
Ja jeg fik knuden konstateret ved en MR-scanning, som jeg har fået foretaget regelmæssigt hvert andet år p.g.a. det forhøjede prolaktin.
Jeg har en del symptomer, men ved ikke om det skyldes det ene eller andet. Lægen sagde sidst til mig at man heller ikke måtte udelukke at det kunne være stress på arbejdet!! grrrr!
Jeg har kvalme, sløj, træt, utilpas, ingen energi, ofte hovedpine, grødet tankegang og ofte også grødet stemme. Siger vrøvlede ord, snurrende fingre om natten. Lidt dobbeltsyn på højre øje - groggy følelse i hovedet som om jeg ser tingene i "et andet formørket lys".
Ja nogle af tingene kan jo skyldes stofskiftet. Sidst lå tsh ret højt (2,41) men da havde jeg også lige haft en maveinfektion.
Jeg skal have taget nye blodprøver i starten af oktober, det er ret spændende.
Det kan være at jeg også skal starte på medicin der kan få knuden til at skrumpe - det hedder Dostinex og det giver nogle ret trælse bivirkninger - ja det er lidt pest eller kolera, jeg har det skidt lige nu uanset hvad jeg gør føler jeg!!
Jeg er glad for din omsorg.
Hvordan går det med dig og dit stofskifte? Er du inde i en god periode for tiden eller?
Mvh. Gitte

Svar med sitat
Bokmerker