Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Kramper og smerter
Threaded View
-
15-09-07, 10:35 #4
Kramper oppstår ved næringsmangel til muskulaturen, så jeg er spesiellt utsatt etter hard trening. Likevel kan de komme nesten når som helst, fra bilkjøring Tv-titting til de verste som oppstår om natta.
Leggkrampene mine er svært kraftige. De verste gjør at jeg halter i flere dager.
Første gangen jeg fikk dette var da jeg hadde gått på Levaxin en uke.
Det var så kraftig at jeg ikke klarte å gå skikkelig og det var en sår følelse i leggene i mange dager.
Siden har jeg prøvd å bli kvitt dem med alle middler. Magnesium har ingen effekt på meg, men Kalsium hjelper til å unngå de verste. Mye melk hjeper også.
D-vitamin fremkaller krampene øyeblikkelig.
Har også prøvd Kinin med et visst hell.
Da jeg gikk over til Armour var de borte i over et år, og jeg trodde da at Levaxinen var den direkte årsaken.
Men den tia lå jeg lavt i dose og hadde fT4 på bare5-6.
Men det har noe med dosen å gjøre. Jeg merker jo at jeg får det sjeldnere når dosen er passe. Det er gjerne bra en stund etter at jeg har økt, og så blir det verre etter en stund.
Jeg håper dette skal bli bra når jeg får tilpasset meg til en høy nok dose.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker