Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Blodtrykk
Threaded View
-
14-09-07, 19:59 #18
Bruker
- Medlem siden
- Apr 2007
- Sted
- Danmark
- Meldinger
- 20
Hey
Jeg forstår heller ikke disse tal (de er refereret nøjagtigt som de står i min journal). De er taget på et dansk hospital på en endokrinologisk specialeafdeling. Indokrinologen virkede ok - han var mest fokuseret på T3 og T4. Han mener ikke TSH har den store betydning når man har hashimoto - og at det er T3 man skal kigge på, der helst skal ligge i den høje ende af ref. værdierne. Han tjekkede også natrium, kaliun og calcium stofskiftet. Han sagde de var vigtige i forbindelse med at man havde en stofskiftesygdom.
Det er svært at sammenligne forskellige tal med andre når enheder, serum og plasma er forskellig fra land til land og fra hvilket laboratorie de er lavet.
Iflg. endokrinologen er jeg velreguleret og har ikke brug for tilknytning til en endokrinologisk afdelingen mere - nu kan min egen læge overtage (og hun ved absolut ingenting)
. Hun er heldigvis indforstået med at selv styrer min medicin. Hun giver mig bare en laboratorieseddel jeg selv kan sætte krydser hvilke blodprøver jeg vil have taget.
KerstinHilsen Kerstin
Hashimoto thyreoditis.
Fik december 2005 konstateret begyndende lavt stofskifte (subklinisk) og kom i behandling med eltroxin.
Anti-TPO 3600

Svar med sitat
Bokmerker