Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
11-09-07, 20:10 #9
Hjelp ja, for liten dose, for høy dose.... Jeg vet jammen ikke jeg. Jeg tror begge deler - for liten dose, men for høy til at binyrene klarer å følge med - for jeg føler meg utrolig syk altså - til tider. I dag har jeg det en del bedre igjen - tok sovemedisiner i natt. Men jeg støtter binyrene med det jeg kan. DCS?? foreslo store mengder b5, men det har jeg dessverre ikke hatt råd til å kjøpe, heller ikke store mengder C-vitamin - men jeg får i meg noe av begge deler hver dag.
Pupillene, Nora og Lie - jeg kan ikke se klart, er det ikke det samme dere sier da? Men søvnmangel og kabrohydrater blir det for mye av ja. Kanskje derfor jeg føler meg mindre "syk" etter ei natt søvn, selv om det er på sovemedisiner - men likevel, dette er jo heller ikke godt for binyrene. Stresse - jeg har ingenting å stresse med mer, det er blitt fysisk umulig ;) Men, men, det kan det vel uansett bli psykisk stress av - tanken på alt en så gjerne skulle ha gjort, for å ikke snakke om helt nødvendige ting.
Jeg tar 1 1/2 Grain nå, Nora, før tok jeg 10 µg Liothyronin, men i fjor tok jeg jo opptil 20 µg og ble hyper - jeg ble likevel ikke så "syk" som nå."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat

Bokmerker