Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Reiki
Threaded View
-
11-09-07, 17:53 #37baremei Gjest
Heldige du, energi eller ikke, som har hatt et sånt menneske i livet ditt. Jeg har også hatt (har) det, varmen altså, og føler med dem som ikke har opplevd det.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Jeg var også medlem for noen år siden, men meldte meg ut. Mye ble litt for sært for meg. Men Coelho er fin, tror jeg har nesten alle bøkene nå.Jeg har vært medlem i Energica bokklubb i en årrekke og har leste bortimot alt som ble/blir presentert der....helt til hypothyreosen satte en stopper for det. I disse dager blir den nye boken til Paulo Coelho prsentert. Jeg har lest Alkymisten opp til flere ganger....og er dønn henført av hans beskrivelse av tilværelsen...
Og må jeg få slå et slag for Gert Nygårdshaug og hans "Prost Gotvins geometri" Fantastisk bok!
Hmmm. Kanskje. Vet ikke. Tja. Ã…kkei. En gang uti neste uke når jeg klarer å koble ut jobben litt mer. Jeg drukner. *gurgle*Forteller dette bare for å meddele dere (baremei spesielt) at jeg er et søkende menneske, og har vært det bestandig. Jeg har ikke vært innom reiki, men jeg spør deg - helt seriøst....kan du tenke deg å prøve fjernhealing? På meg?
Tittei! *gløtter ut av den lille glipen i døren som brått ble slått opp...*Nå har jeg gløttet ut av skapet...baremei - er du der?
Men hysj, alle sammen! Foreløpig står mitt skap her og her skal det bli stående til jeg bestemmer noe annet.

Svar med sitat
Bokmerker