Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Reiki
Threaded View
-
11-09-07, 14:54 #36
Jeg kan begynne med å fortelle litt om min oldemor...det jeg husker selv og det som er meg blitt fortalt.
Hun begynte å intressere seg for kropp og sjel på et tidelig tidspunkt. Hun bar dette med seg inn i ekteskapet. Hun begynte å utforske kroppens/leddenes utforming ved at hun kjente på seg selv og min oldefar...helt utrolig hva hun lærte seg - uten noen form for utdannelse.
Etter hvert begynte hun å praktisere. Først den nærmeste familie, og forbløffet alle med at hun lirket på plass alt som var sklidd ut...fra topp til tå. Etter en tid så begynte man å kjenne varme der hun "opererte". Hun mente selv at denne varmen fikk de utskliedde leddene på plass lettere. Hun brukte aldri makt - slik som kiropraktorne, men oppnådde like gode resultater.
Jeg har allerede nevnt at der kom folk fra utenfor landets grenser, så der var folk i huset hele tiden, og hun tok imot alle. Jeg ble stadig vekk forbløffet over helbredelsene. Hun hevdet aldri at dette var noe overnaturlig, men mente allikevel at det var noe utenom henne selv. Hun var en kanal og viste stor respekt for det hun hadde fått tildelt.
Jeg elsket å være hos de. Det var et hjem med en varm atmosfære. La oss kalle det energi siden vi er inne på det. Hun tok meg ofte på fanget og fortalte meg at "dette er en gave, og vil du ha den lille jenta mi så er den din også"...Hun hadde varme øyne og jeg trodde fullt og fast på henne. Hun viste meg hvordan hun begynte, men jeg var nok ikke gammel nok til å forstå fullt ut....
Det jeg er sikker på er at det er hennes livsverk som har preget meg som ung voksen og helt frem til i dag - der jeg har søkt universet, himmelen....hva det måtte være.....av svar på livets gåter...
Jeg har vært medlem i Energica bokklubb i en årrekke og har leste bortimot alt som ble/blir presentert der....helt til hypothyreosen satte en stopper for det. I disse dager blir den nye boken til Paulo Coelho prsentert. Jeg har lest Alkymisten opp til flere ganger....og er dønn henført av hans beskrivelse av tilværelsen...
Forteller dette bare for å meddele dere (baremei spesielt) at jeg er et søkende menneske, og har vært det bestandig. Jeg har ikke vært innom reiki, men jeg spør deg - helt seriøst....kan du tenke deg å prøve fjernhealing? På meg?
Nå har jeg gløttet ut av skapet...baremei - er du der? Hva har vi satt i gang??
(Har redigert - siden temaet har sklidd ut.... :( )• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker