Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Reiki
Hybrid View
-
10-09-07, 06:55 #1
Min oldemor hadde varme hender, sammen med teknikker, og "healet" spesielt leddproblemer...Hun levde til jeg var 12 år, så jeg lærte henne å kjenne. Jeg husker det kom mennesker fra utlandet i den tiden (Hun døde i 1968!) så det var spesielt....
Jeg såg med egne øyne at de kom haltende, og også mennesker i rullestol, og at de gikk derfra friske. DET var "sjokkerende"...og i ettertid så har det gått igjen i familien spørsmål om det ikke er noen som har arvet disse egenskapene....(De mener det MÃ… være meg....og jeg vet hvorfor, men tør ikke gå ut av skapet riktig ennå....
)
Selv ble jeg frisk i et kne ved at hun behandlet meg i noen minutter. Jeg kan ikke huske om jeg kjente noe spesielt, men fin ble jeg.
Hun kaltes for *tatt bort navn* på stedet, og er kjent langt utover stedets og landets grenser..så nå blir jeg kanskje gjenkjent, men pytt..Jeg er stolt av å være etterkommer av henne! "le"=ledd...for de som ikke snakker min dialekt.
Ikke alt innenfor dette med energi er så lett å forklare. De fleste av oss har forskjellige referanserrammer...
Så jeg sier som nosy: Stå på baremei.....og kanskje jeg skal si det også til meg selv....??
Det merkelige er at jeg finner ingenting når jeg googler på henne. Synd at ingen har skrevet noe om henne...må da vel finnes noe....? Leter videre...
(tatt bort navn
)
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker