Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Hva bør jeg gjøre?
Threaded View
-
07-09-07, 22:52 #26
Hva snakker du om? Fått i deg for mye (lite) Armour nå, eller...?Hm......driver du å sjekker opp om jeg er snill mot systemet......
hm......meeeget betenkelig......
Neida, ikke i det hele tatt, ikke noe å være betenkelig over her. Jeg er for hypo i skallen til å ha skumle hensikter. Men jeg synes det er viktig å vite om folk (DU i dette tilfellet) er innenfor ref eller ikke når de forteller hvordan de hadde det på den og dosen. Synes ikke du det da? Var det ikke det vi skulle bruke prøvene til framover, vi som går på Armour? Og så synes jeg det var veldig greit/betryggende å se at du hadde det bra flere ganger og at du da fremdeles var innenfor ref på FT4. Jeg må jo kanskje også argumentere med dere andres opplevelser overfor legen hvis TSH synker til bunns. For jeg har jo ikke så mye hardtslående dokumentasjon å slå i bordet med. ;)
Så Armour undertrykker antakeligvis TSH lettere enn Levaxin. Interessant. Hva er TYCA-pasienter - folk med kreft i skjoldbruskkjertelen?
Er det hypothalamus som mottar (signaler fra) T4 (og T3) - (eller blir det fra RT3?), og så danner TRH og så sender dette til hypothalamus som så igjen sender ut TSH til skjoldbruskkjertelen?
Hva er de proteinbundne variantene?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker