Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
07-09-07, 22:31 #12
Kjære Baremei
Jeg kom til å lese dette, og synes kanskje det var litt skarpt i tonen, spesielt overfor en som er ganske ny (vet at du ikke mener det noe vondt, men, men, du vet - ikke lett å være syk, ny, forsøke å bidra med noe positivt og så blir det ikke mottatt helt 100% osv...)
Våre hjerner, i alle fall min, fungerer slett ikke lengre, så det er ikke så lett å ha oversikt over alt som finnes. Og jeg vet heller ikke om f.eks. pakningsvedlegget ligger under egnet kategori og med egnet overskrift. Hvor burde det egentlig ligge forresten? Jeg søkte på pakningsvedlegg og pakningsvedlegget og fikk opp alt for mange treff. Men akkurat nå, før posting, så kom jeg til å tenke på Armours pakningsvedlegg, og da fant jeg det faktisk: http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... ngsvedleggViolet, hvis du roter litt rundt i forumet vil du se at pakningsvedlegget i utrmerket oversatt form av 'nFinn allerede finnes. Sammen med en del av informasjonen du kommer med.
Det er hyggelig at du vil bidra, men vennligst gjør deg litt kjent med hva som finnes fra før.
Men jeg ville bare si, at det er ikke så lett altså, og sikkert spesielt ikke å være ny.... Håper du forstår hva jeg mener."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Syntetisk/vegetar-alternativ til Armour
Av Stina i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 11Siste melding: 08-03-12, 05:18 -
Naturmedisiner? Alternativ behandling?
Av Zena i forumet Alternativ behandlingSvar: 2Siste melding: 24-11-07, 14:10 -
Alternativ behandling ved hyperthyreose?
Av hanne i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 08-08-05, 18:18 -
Alternativ behandling
Av Hilma i forumet Alternativ behandlingSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 18:22

Svar med sitat
Bokmerker