Hei!

Har en rekke symptomer som jeg bare har puttet i den store sekken for stoffskifteproblemer. Har av forskjellige grunner begynt å bekymre meg for om det er noe mer enn stoffskifte som er ute av lage. Ser jo at det er mange forskjellige symptomer som kobles til stoffskifte - men hva tror dere om dette:

- Har i perioder rundt eggløsning og menstruasjon enorm tørste som ikke forsvinner uansett hvor mye jeg drikker. Er helt tørr i munnen, og føles som jeg har vært en lang og heftig tur på byen dagen før.

- Har i perioder hundrevis av kviser på ryggen. Dette oppsto første gang for et par år siden, og veksler mellom ingen kviser, og hele ryggen full.

- Har alltid hatt mye hårvekst på kroppen, spesielt plagsomt på leggene og overleppa. De siste årene går dette i bølger. Når jeg barberer leggene, kan det i perioder gå lang tid uten at noe kommer tilbake, andre perioder vokser det raskt og er synlig dagen etter.

- Tåler alkohol så utrolig dårlig. Blir ikke nødvendigvis så veldig full, men blir uforholdsmessig dårlig av små kvanta. Drakk et glass øl til middag i dag, og føler meg utslitt, susete, tørst, vondt i hode og "uggen" resten av kvelden. Har opplevd å bli skikkelig fyllesyk neste dag etter å ha drukket en halvliter med øl. Effektiv måte å dempe alkoholforbruker på

- Urolig hjerte om kvelden. Ikke nødvendigvis langvarig hjertebank, men perioder med litt ekstra urolig hjertebank. Klarer ikke forklare det bedre...

- Menstruasjonen har de siste årene vært uregelmessig og ulik fra gang til gang.

Noen som har noen kommentarer til dette?