Velkommen i klubben! :(

Jo da kjenner det så utolig god igjen. Det er akkurat slik jeg har det. Knær og ankler har jeg ikke problemer med, men i stedet har jeg mye smerter øverst i ryggen og i hofter og rett under baken. Egentlig verker jeg hvor om helst i kroppen, men det flytter på seg. Noen steder er det oftere enn andre plasser.

Jeg blir også totalt utslitt av ingenting. Jeg får problemer med å trekke været med det samme. Jeg føler jeg ikke kommer til å klare å løfte bena et eneste steg til. Og det er mange ganger jeg tror jeg ikke kommer til å klare å komme meg hjem, når den lammende trettheten/slitenheten melder seg.

Det var det med fingre og tær som virkelig var det som gjorde utslaget. Ufattelig irriternde smerter!! Og ikke minst ulogiske.. :( Jeg føler også at senene krymper på baksiden av kroppen. Utrolig vondt til tider. Og når jeg reiser meg fra en stol så er jeg stivbent i 1 minutt også kan jeg plutselig gå normalt...

Det eneste botemiddelet jeg har funnet er fysioterapi. Men ikke engang det tar alle smertene. Noen virker å gå inne ved nervene liksom. Ilende skarpe smerter liksom. De forgrener seg utover. Veldig rare synes jeg. De andre smertene av stramme muskler osv de klarer fysioterapeuten å ta heldigvis...

Trøsten er at man lærer å leve med det...