Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
01-09-07, 00:32 #3
Så mange tusen takk skal du ha, n'Finn for at du har orket å se på hele den smørja der (har jo bare tatt med det mest relevante, men helledussen som jeg skriver og maser....)
Ja, ITP'en er nok av autoimmun karakter, men hva heter antistoffet? Tror ikke legen vet engang, men den får jeg la ligge.
Ja, men man har vel alltid TRAS når man får Neo-Merc, eller har man ikke?
Ja, de skannet jo også hodet for å se etter svulst, også pga all hodepinen. Men hvorfor skriver en (dust) overgående hypofysesvikt når jeg ikke har hatt (påvist) noen hypofysesvikt?
Jeg tror jo at jeg har vært til undersøkelse av skjoldbruskkjertelen to ganger, så kanskje den senere er blitt atrofisk - eller hva det heter? Har planer om å få utskrift av journal over senere år, men tenkte jeg skulle vente til jeg har vært til endokrinolog.
JA, huff!!
Ja, det er en del rot, men jeg tror ikke denne journalen gjenspeiler min hypo-periode i det hele tatt - det må være før den tid (selv om jeg mener jeg har hatt flere hypo-symptomer fra barnsben av).
Nei, hadde vel ikke påviselig svikt enda i kjertelen, ellers vet jeg ikke.
Har ikke fått lupus enda nei, så vidt jeg vet. Men jeg vet jo at det er en reell fare for å utvikle enda flere autoimmune sykdommer når man først har en og flere. Hva kan jeg gjøre for å stoppe det? Det er det vel ingen som vet. Cellegift? Men i tillegg til antydningene om lupus (det ser ut til at flere av spesialistene har kontakten en og samme overlege/spesialist på et sykehus), så var jeg til en lege (den overlege/spesialist) for å finne ut av om lupus var underliggende årsak til alle de andre tilstandene jeg har. Det var det da ikke dengang, men det var en veldig fin og hyggelig lege som viste meg forståelse og respekt og sa at alt hadde sammenheng - noe jeg etterhverte mente, og ikke at jeg hadde ørten forskjellige sykdommer. Han sa også at det ikke var rart at armene (den gang var det mest fingrene) dovnet sånn bort, for jeg hadde så stramme halsmuskler som barduner."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker