Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
30-08-07, 15:21 #2
Hei pippi
Første innlegget ditt ser jeg - så gratulere med det da !
Det er kanskje best ikke å vite for mye - tror jeg mange helsearbeidere tenker ?
Sånn i starten var det ikke mye jeg visste om dette, og var gla da jeg etter mange år fant et forum.
Nå tror jeg at det beste er å utdanne seg selv inne sykdommen sin så langt det er mulig - og da er du vel igang ?
Jeg har heller ikke noe autoimmunt (som slår ut iallfall) så jeg stiller som deg - aner ikke hvordan jeg fikk det.
Men mange i familien har det da, så det må være en viss arvelighet i mitt tilfelle.
Jeg kan likevel spørre : hvordan ?
Så for å skremme deg - 5 måneder er for lite til at du ordentlig vet hva det innebærer. 50 måneder så, da begynner det å hjelpe.
Hver eneste dag blir en skole.......også etter de 50.
Mulig å bli frisk ?
Du har jo ikke noe påviset antistoff så i teorien skulle du jo kunne bli det.
Om det ikke hadde vært for en ting : Levaxinen.
Så lenge du bruker Levaxin eller andre stoffskiftehormoner vil jo ikke kjertelen bli stimulert til å produsere noe.
Du vil ikke oppdage om den evetuellt blir bra igjen.
Dessuten er jo kroppen slik at det som ikke brukes tilbakedannes. Atrofi heter det. En kjertel som ikke brukes blir mindre og mindre og blir så liten at en evetuell produksjonskapasitet blir neglisjerbar.
Det finnes forbigående tilstander. De fleste i forbindelse med fødsler.
Ellers er nok svaret som oftest nei......du må ta pilla di.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker