Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Myxødem
Threaded View
-
26-08-07, 21:52 #28
Hei Hanne
Hyggelig å høre om dine erfaringer. Lavkarbo er ikke noe jeg kan orke å ta stilling til nå, i alle fall. Orker ikke stå med særlig matlaging så dårlig som jeg er - i tillegg har jeg aldri likt å lage mat, ikke engang når jeg var mye bedre enn nå. Bake en sjelden gang syntes jeg var ok.
Og jeg har så absolutt ikke lyst på kjøtt - aldri noen sinne! Har sprukket på å spise kjøtt et par ganger i løpet av 1 1/2 år nå, fordi jeg synes det var synd å kaste det som andre i huset ikke fikk spist opp - jeg ble uvel begge gangene. Men man kan vel spise lavkarbo uten å spise kjøtt? Ja, noe jeg bestemt blir verre av når jeg spiser kjøtt i tillegg til så mye annet (så som f.eks. å føle at det sitter en tett propp i magen på meg som i alle fall ikke gjør det lettere å komme på do), er tørsten.
Har noen noen veeeldig enkle oppskrifter på lavkarbo uten kjøtt, så skal jeg jammen ta det opp til etterretning og vurdering - om jeg kan orke å forsøke meg på noen av dem av og til. Jessør! (Spiser fisk og egg og sånn...)
Jeg spiser poteter av og til - blir ikke dårlig av dem. Men ost som jeg sprekker på av og til, blir jeg dårlig av. Ikke melk, det går bra.
Hanne - håper du får bedre psykisk etterhvert, akkurat som i magen ;)
Anne Ma - nå har jeg gjort det ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Myxødem - myxedema
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 26-10-07, 00:16 -
Ja men..... Myxødem
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 22-09-07, 23:48

Svar med sitat
Bokmerker