Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
22-08-07, 12:44 #1
Hva er det med den kremtingen?
Jeg kremter og kremter og kremter, spesielt når jeg er hypo, tror jeg. Har også hatt en teori om at det setter inn som verst når antistoffene blir trigget. Er bra akkurat nå, men hva kommer det av egentlig? Ser at det er mange som opplever dette...
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
22-08-07, 13:50 #2
Dette er ganske vanlig at vi gjør.
Vi kan få en tilstand i huden som kaller myxødem. Den er ofte partiell og er det vi observerer som deigete lys hud, faktisk med ett svakt gulsjkær. Det skyldes at proteinene i huden ikke skiftes ut så ofte som ønskelig.
Mange får dette på leggene, og av en eller annen grunn også på stemmenbåndne.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-08-07, 23:13 #3
Jeg merker at jeg blir hes i stemmen sånn helt plutselig av og til , for meg er dette sånn som kommer og går.
-
25-08-07, 13:50 #4
Gjør myxødem at halsen blir forferdelig sår og at det "jobber" veldig i halsen, for jeg har en smertefull og lite god hals. Spise drops som bare det og er verst på kvelden,natta og litt utover på morgenen til jeg får snakket litt.
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Svar med sitat
Bokmerker