Sitat Opprinnelig skrevet av Hansen
Har du helt forlatt hypothyreosemistanken ?
Hei Hansen
Har ikke forlatt denne mistanken ennå nei. Det er bare det med den voldsomme smerten jeg hadde og har i ganen og det området som får meg til å tenke i andre baner.
Er også redd for å fokusere for mye på en sykdom. Fikk litt dårlig erfaring med det i fjor høst. Jeg var til indremedisiner som fikk mistanke om Akromegali (som forårsakes av svulst på hypofysen). Det ble tatt blodprøver som ikke kunne bekrefte eller avkrefte mistanken. Ble til slutt sendt til MR og der fant de faktisk en liten svulst på hypofysen. Da ble jeg jo veldig fokusert på Akromegali som du skjønner. Til slutt ble det bekreftet at svulsten ikke var hormonproduserende og ufarlig.
Så jeg er litt redd for å henge meg opp i en sykdom, vil derfor sjekke ut flere som stemmer med symptomene. Jeg har også hovne og såre hender og føtter, som kan minne om vaskulitt

Jeg var hos en som driver med kvantemedisin, vet ikke om det er noen som har erfaring med det?
Da jeg ble undersøkt der fikk jeg voldsomme utslag på vaskulitt på maskinen, dette er noe som styrker mistanken om WG.

Jeg må si tusen takk for alle de fine svarene. Dere er alltid så engasjerte og behjelpelige på dette forumet.
Tusen takk alle sammen!

Jeg håpet kanskje med denne tråden at det var noen som leste den og hadde vært ute for samme symptomer/mistanke, og kunne fortelle at det ikke er WG men .......... du har. Det har jo vært ønsketekningen da, men jeg skjønner at jeg må lete vider. Eller kreve videre utredning. Må si jeg har en liten kamp der da!