Viser søkeresultater 21 til 30 av 220
Tråd: Begynt på Levaxin i 2007
-
12-08-07, 15:25 #21
Hehe....er nok idealkvinne for mange menn, ja
Opprinnelig skrevet av n`Finn

Det går ennå greit med vanlige kjøpesentra, men de aller største av dem og store varemagasiner som Ikea er verst. Har vært lydvar i mangeår, men nå er det verre. Traffikkstøy og bylarm går helt greit.
-
13-08-07, 09:02 #22
Jeg står opp om morgenen, slår på radioen og prater med datteren min samtidig. Det går bra. Men når pappaen kommer til frokostbordet eksploderer det i hodet - radioen slås av og så går det bra igjen. Så jeg tåler to lydkilder, men ikke tre, det er klart. Nå må det nevnes at datteren min er usedvanlig pratsom og da, så kanskje det har noe med saken å gjøre?
Men det var ikke før jeg leste Audhild Løhres bok Hypotyreosen og meg, at jeg skjønte at dette med lyd var symptomer. Mye annet der også som gjorde meg oppmerksom på det. Og det gjorde litt godt å forstå at dette handlet mer om sykdommen enn om "rare meg".Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
13-08-07, 11:55 #23
Jeg leste et sted at hypotyreose pasienter har et stort behov for ro.
-
14-08-07, 20:33 #24
jeg får angst hvis jeg blir stresset i store menneskemenger. og det skal ikke så mye til før jeg blir stressa heller. opplevde det første gang på smart club en lørdag - masse mennesker - og mann og ungen skulle ha noe og jeg noe annet og alt ble bare mas og tull og jeg fikk angst og begynte å gråte. helt plustelig.
nå unngår jeg situasjoner med mye mennesker, går litt på dagsformen og, men handler helst alene på kvelden med iPod. da klarer jeg å blokkere alt rundt meg ute og det går mye bedre.
men det var jo egenlti ikke det vi snakket om ...
jeg liker lyd. men skal jeg konsentrere meg om det jeg leser må jeg ha det stille. spesielt til eksamen, kan ikke ha mannen se på tv, snakke i tlf el lign da. kan heller ike lese avisa på bussen mens jeg hører på musikk ... ellers får jegi kke med meg det jeg leser. klarer kun å konse om en ting av gangen - også er jeg blond - gode odds ... *flire*
-
15-08-07, 00:03 #25
Mp3 spilleren er en av vennenene mine
Den er god å ha når jeg skal konsentrere meg og må stenge stemmer/lyder ute.
-
15-08-07, 21:30 #26
Jeg merker at i dårlige perioder så syns jeg det er slit somt å prate i telefonen. Jeg tenker bare legg på da, legg på da hele tiden og håper at vedkommende legger på snart.
-
01-09-07, 11:38 #27
Om jeg ikke husker feil så kan stoffskifteproblemer øke allergi plager
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
01-09-07, 18:22 #28
Mulig det er noe i vaskemiddelet. Klærne er bra skylt og bruker ikke skyllemiddel til vanlig. Får smøre meg inn med fuktighetskrem
-
01-09-07, 20:50 #29
Jeg får små tørre utslett forskjellige steder på kroppen. Har hatt flere akkurat i buksekanten, men da på ryggen. Har også fått dem på låret og på brystet.
Utslettet er ikke så stort, og det klør ikke. Det er rødt og tørt og dukker opp enkeltvis. Det tar en evighet før de forsvinner og noen av dem har aldri forsvunnet helt. Har time hos hudlege, men ikke før om 2 måneder. Alt tar jo så lang tid.Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
02-09-07, 12:11 #30
Jeg bruker nesten alltid olje når huden er våt. Er absolutt den beste "fuktighetskrem" jeg har prøvd. Kan fint også bruke kaldpresset olivenolje.
Lignende tråder
-
Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke effekt
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 102Siste melding: 26-04-13, 14:34 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48
Svar med sitat
Bokmerker