Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
15-08-07, 14:00 #8
Jeg merket også stor bedring i løpet av noen dager. Mest på hjernetåke, konsentrasjon, tale, søvn, og ikke minst nedstemthet. Går hos psykolog, og han ble mildt sagt overrasket da han fikk se meg noen uker etterpå. Startet med 5 mcg/dg, og økte til 10 etter 10 dg tror jeg det var. nå har det gått 2 1/2 mnd, og jeg synes virkningen har avtatt. Dessuten fikk jeg mye verre fysiske symptomer ca en mnd etter oppstart, noe som kanskje kan relateres til binyrene. Jeg tar 137,5 levaxin.
Har også fulgt råd herfra om å ta ekstra Lio etter ekstra fysisk anstrengelse, og synes det har hatt effekt. Igår hadde jeg et uvanlig overskudd og gjorde hagearbeid i flere timer. Tok en ekstra kvarting etterpå, og følte meg ganske ok utover kvelden. Sliten, ja, men ikke utmattet.
Og jeg kjenner igjen det å være lei av å fortelle legen hva som skal gjøres, det skulle ikke vært nødvendig. Ihvertfall ikke hver gang!
Etter det jeg leser skal man jo også være svært oppmerksom på binyrene ved oppstart på stoffsifktemedisin, og spesielt t3. Dette hadde vært kjekt å få hjelp av legen med. Synes det er vanskelig både å finne behandlingen selv, og dosere, og passe på interaksjon med andre medisiner, og påvirkning av andre organer....
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48 -
Når livet begynner å få form igjen
Av sivcath i forumet SolskinnshistorierSvar: 7Siste melding: 22-10-06, 13:22 -
FT3 og Liothyronin!!
Av Nett i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 24-09-06, 23:27 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat
Bokmerker