Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
11-08-07, 10:33 #11Gjest
Hei Stina!
Opprinnelig skrevet av Stina
Eg brukar prog óg, og dette skal ikkje brukast saman med kortisol. Veit ikkje heilt kvifor, men det står iallefall som kontraindikasjon for bruk av prog... Har prøvd kortisol ein dag, på armane, og nokre dagar etter progesteron. Fekk med ein gong voldsom verk (i hendene og armane) når eg begynte med prog, og reknar med det har ein samanheng med kortisolen. Kanskje du burde prøve å kutte ut hydrokortison, og heller bruke litt meir av prog., og heller bruke andre ting som går på binyrene enn kortisol. (C-vitamin kan du ta mykje av - i pulverform.. natriumaskorbat på apoteket kostar ca 300-400 kr for ein kg).
Når det gjeld Liotironin er eg litt ueinig med n'Finn... Når du har autoimmun sjukdom er det som regel ikkje berre skjoldbruskkjertelen som sviktar, og mykje av T4 går vekk pga lavare enzym-aktivitet... Difor kan T3-tilskot vere bra! Derimot kan binyrene få seg ein trøkk av T3, og det kan vere dei symptoma du har! Trur eg berre ville fortsett som du gjer no, men kutta ut kortisonen.
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker