Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Hybrid View
-
09-08-07, 23:29 #1
Yvette
Jeg har kikket på linken din:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 927893.ece
Det bringer noen minner tilbake... Jeg har kun tatt P-piller 1/2 år i mitt liv. Da fikk jeg ITP første gang. Mye oppstyr, de kunne ikke skjønne hvorfor. Men de kom vel delvis fram til at det kunne skyldes P-pillene. Jeg fikk beskjed om å aldri ta hormoner i hele mitt liv. Lite visste de, hva...? ;) Og jeg også, hva skulle jeg ta hormoner for, liksom? Dette var i DK.
Når jeg fikk mitt andre utbrudd i Norge, var det ingen som snakket noe om hormoner eller ikke.
De kan selvsagt ha vært en utløsende faktor, men jeg har nok hatt sykdommen latent uansett, og kanskje andre ting da ville utløst det... Det med stoffskiftet har jo både min sønn og nå også min søster, f.eks.
Godt jeg er så gammel da ;) Og jeg er etterhvert litt opptatt av livskvalitet og ikke bare livskvantitet. Skal vi holdes i live for enhver pris da?Det er spesielt unge kvinner mellom 16 og 30 år som rammes, og to av kvinnene døde. Begge var i utgangspunktet friske da de fikk blodpropp i lungene.
Men mange takk for omtanken. Egne østrogen-piller får være til et senere studium ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker