Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
09-08-07, 21:26 #11
Ja, sommervarmen i dag har ligget akkurat på grensen, men har hovedsakelig virket positivt inn. Holder meg akkurat innenfor grensen for varmehodepine og åndenød - og da er det kun gunstig for musklene..., og humøret
Ja, synes også å kunne huske at det kunne ha noe med hjertet å gjøre. Hadde vel noe hjertebank i går natt, men mindre enn mange netter.
Oksygenfattig blod - sikkert! Er det ikke thyroxinet som hjelper til med å føre oksygenet rundt, og alt annet som foregår ut og inn av cellene, og i cellene?
Hva bør de sjekke, tror du? Puls, blodtrykk... Hva mer kan de gjøre der og da? Bør jeg få tatt en EKG? De kan jo i alle fall lytte på hjertet, om det fører til noe, for det er helst om nettene jeg har hjertebank."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker