Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
09-08-07, 20:11 #11
Jeg er så enig, så enig....
Men altså... Jeg mente siste innlegget, ikke nødvendigvis alle dine utsagn, selv om jeg respekterer dem. Men du blir nok et godt utgangspunkt ;)
Ja, du er en skikkelig pille-pusher!
Men jeg kom på, jeg har hatt noen merkelige symptomer, tror jeg må fortelle om dem - vet ikke om de er relatert til Armour eller ikke.
I går kveld ble jeg fryktelig kvalm, såpass at jeg i flere timer ikke visste om jeg måtte brekke meg eller ikke. Veldig usedvanlig for meg, ikke å gå endel kvalm, det gjør jeg ofte (pga søvnmangel, hodepine bl.a?), men det var anderledes...
Hver dag uten særlig søvn har gjort meg ganske matt, t.o.m. såpass at jeg de siste par dagene heller ikke følte noe mer energi ved 1 hel Armour. (Og ikke vet jeg heller om den noe ekstra energien skyldes sommerværet - for jeg blir dårlig av dårlig vær og bedre av bra vær - sånn har det vært i mange år.)
I natt sov jeg noenlunde. T.o.m. etter mange dager etter hverandre på 1 hel Armour. Men så var jeg også rimelige utkjørt i går etter mange netter med veldig, veldig lite søvn.
I dag var underleppa mi blå
Har jeg aldri noensinne sett før.
Utpå dagen har jeg kjent meg ganske bra, så veldig sliten, så ganske ved siden av meg selv. Føler at noe skjer i kroppen min, men jeg vet ikke om det er positivt eller negativt enda. Været har også skiftet - vi har fått sommervarme. Hvor mye dette spiller inn, vet jeg heller ikke enda."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker