Stakkars deg, Sonja, for en utrolig ufin behandling du har vært utsatt for!

Kanskje vi burde ha noen med oss av og til når vi skal til lege og spesialist? Men det er jo ikke akkurat lett, for de fleste arbeider jo på den tiden. Hva hvis man er medlem i NTF - kan noen der går med oss? Eller kan vi slå oss sammen med andre i lignende situasjon for å være med hverandre? Ikke så lett sikkert å få til....

Ja, du bør jo gå til øyenlege da, det ser jeg.

n'Finn - jeg så ei side fra UK hvor de listet opp vennligsinnede endokrionolger, tror jeg det var, og det er mulig det var endokriologer (evt leger), som var positive til Armour. Hvis jeg husker riktig, så hadde noen da bedt om å bli strøket fra denne websiden - ja, da var det nok i forbindelse med Armour - de ville vel ikke at det skulle være åpent kjent for andre leger at de stilte seg positive til Armour. Hva med NTF - de har ikke noen slik liste da? Ellers kan jo ingen forby oss å lage si slik liste til internt bruk, i alle fall. Det er vel heller ikke ulovlig å lage ei slik webside, men jeg er ikke sikker på det.

Men Sonja, hva med å gå tilbake til neste time, men ha noen med deg - som vitne! Og til å forhåpentligvis få ham til å beherske seg noe mer? Håper i alle fall du vil bli møtt med større respekt fremover!