Hei og hopp Stina!

Jeg slenger meg på med en kommentar her jeg.

Mine eggestokker er nok etterhvert rimelige ødelagte, så jeg lider neppe av østrogendominans, tvert om.
Er ikke så sikker på det. Hvis din progesteronproduksjon er forholdsmessig lavere kan du likevel ha østrogendominans. Jeg sier ikke at du har det, men du har jo lave målinger på progesteron.

Østrogentilskuddet hjalp på det, men etter snart 10 år på gestagener, er det kanskje på tide med noe annet?
Ja, huttetu!!

Progesteronkrem kan legen din skrive ut på vanlig hvit resept. Den kan du sende til Ullevål sykehusapotek, så sender de deg den i oppkrav. (Hvis det ikke er apotek i nærheten som kan lage den da.) Husk å si du skal ha den i Ducobal krem, ikke Essex (den lukter pyton).

Jeg er enig i at kremen hjelper, jeg fikk litt mindre bomullhode av den.

Jeg lurer på en ting: Har du fått mer verking i kroppen og leddene etter start på Armour? Eller er det "bare" søvnen? Jeg leste om det på Dr. Lowe sin side, og det er helt vanlig hvis de smertene har eskalert.

Og, kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få navnet på personen som siterer inn i denne linken? Sitatmerket forsvinner jo fra siden jeg skal sitere fra når jeg begynner på svaret? Det hører ikke til her, men jeg tok en sjanse jeg.

fra Lie