Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
08-08-07, 09:33 #11
Jeg er både frekk og dum Stina - ellers hadde jeg ikke overlevd - er også født med to venstrebein og håndtak i ryggen.......
Den ventelista er sånn liste som den som maser mest kommer først, så sett igang - jo dummere spørsmål og jo oftere, jo bedre !
Gestagener er hormonhermere og er nok vår tids skummleste forurensningsproblem. Og kanskje det man skjuler mest.
Vi blir utsatt for et stadig stigende bombardemang av hormonliknende stoffer fra fra industri, men via maten vi spiser. Forskningsresultater kommer i små drypp som vi kan ane alvorlige konskvenser av.
Østrogen har visst flest hermere, skal man tro de som bare har undersøkt en brøkdel av problemet.
Disse stoffene er ikke vesensforskjellig fra de planteliknende hormonhermerene som selgere utgir for å være ekte.
Og de virker ikke selv om de likner aldri så mye - skal de ha effekt må de være helt like.
Jeg har sett flere kliniske forsøk på jamsrot og det er ikke subjektive forsøk som feks sier at 78,43% av deltagerene SYNS at de ble bedre........
Neda, man målte DHEA før og etter og fant ingen signifikante forskjeller.
Og vi - om noen - vet jo at et hormon ikke er et hormon fordi om molekylene er dønn like.
Levaxinmolekylet er dønn likt vårt eget hormon - men virker det likt ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker