Hei igjen

Spennende tema dere diskuterer. Har ikke overskudd eller hjerneaktivitet til å sette meg inn i dette nå, men vil bare svare n'Finn på noe.

Yvette - forresten veldig hyggelig å "se" deg også her ;)

Det er nok det beste om du kan bli skikkelig utredet Stina.
Ja, ja, ja, snille venn. Visst er det det. Men hva kan jeg gjøre hvis de ikke vil? Har jo vært til endokrinolog før for mange år siden, men da var jeg ikke vant til å klage, så jeg sa ikke så mye annet enn ja og ha. Og ikke visste jeg noenting heller, eller hva jeg skulle spør om, eller at alle de symptomene jeg hadde var relatert til stoffskiftet. Trodde vel jeg var mer eller mindre gal (noe jeg forøvrig sikkert også er, bare ikke fullt så gal som jeg fryktet ;) )

Men din erfaring hittil i Armourbruk tror jeg du skal glemme før du har fått opp en dose som stor nok til at den vil virke på deg. All brukserfaring på så lav dose som du har vil være som å si at du kan sykle, men ikke har tatt av støttehjula enda
Er du frekk, eller? :evil: Jeg snakker ikke om erfaring pr i dag, men etter de 8 månedene jeg har fått i forventet ventetid på å komme inn til nevrolog - klarte å finne brevet i dag, står på venteliste, men ikke for de mest trengende. Så jeg håper jo inderlig jeg har fått noen virkning etter 8 måneder, selv om jeg mener å kunne huske at noen her vel har gått lenger enn det før de ble noe særlig bra. Noe burde vel i alle fall ha skjedd til den tid, burde det ikke? Hvis jeg har fått av støttehjula da! ;)