Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
07-08-07, 21:52 #11
Hmm... der findes kun et hudlag, der bliver kaldt for en basalmembran og denne består af kun et enkelt lag af døende hudceller, der konstant udskiftes og afstødes.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Lad mig nu se n`Finn..... vi kan enten indlede en ålelang batalje på links og kilder eller - kan vi lade være.
Det er tydeligt, at du ikke har søgt at få emnet belyst fra flere sider, men nøjes kun med de nemmeste nærved. Der eksisterer ellers masser af litteratur om emnet, samlet siden 1930-erne og frem til i dag. Hudens anatomi er også udforsker tæt på de 100%.... Alligevel taler du om ikke eksisterende "membraner" og "huller".
Der er andre end dig og før dig, der har forsøgt dem med at anfægte snart de ene snart det andet omkring Progesteroncremen, dens indhold, dens anvendelsesmetode samt dens virkning.
Hovedparten af dem, der anfægter Progesteroncremen (og lignende, ikke børsnoterede kerne-mediciner til skade for kemigiganternes indtjening/dividenderne) er de samme, der ellers ser også Armour fjernet fra Jordens overflade og vil have os alle, i stedet, til at leve på Levaxin/Eltroxin livet igennem, til glæde for kemigiganternes stockholders.
Heldigvis behøver Progesteroncremen hverken din accept/godkendelse eller mit forsvar. Det virker, har virket og kommer til at virke på mange dem, hvis kroppe ikke kan forenes med syntetiske kopier af hormonstoffer, eller bare vælger det frem for de syntetiske hormoner. Det er nok for mig. Frankly my dear, der er ingen grund til, at jeg her skal til at skrive endnu en afhandling om Progesteroncremen, dens indhold, virkningsanalyse og hudens anatomi.... Det er altsammen skrevet allerede i op til flere omgange, og ligger frit tilgængeligt for alle, også for n`Finn.
Bemærk venligst: jeg bruger ikke selv Progesteroncreme idet "hullerne" i mine "membraner" slipper igennem nogle indholdstoffer fra cremebasen (ProgestaCare), der giver mig en hudirritation. Før jeg var begyndt at reagere mod cremebasen og ophørte med at anvende cremen - kunne man måle i mit blod progesteronets virkning gennem de interaktioner det havde med andre hormoner og som kun kunne måles med de pågældende værdier, hvis progesteron fortsat er tilstede..... selv om min krop var ellers forlængst ophørt med selv at danne progesteron (p.g.a. alder).
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker