Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
07-08-07, 12:33 #11
Jeg bruker også Progesteronkrem. Jeg har lest linkene, men har vi grunn til å stole på alt som kommer fra "Den Norske Lægeforening"?? Jeg mener....de vet lite om hvordan stoffskiftehormoner oppfører seg, og er det grunn til å tro at de vet så mye mer om progesteronet og annet som har med hele det komplekse hormonsystemet å gjøre? Jeg tror det ikke.
Jeg fikk beskjed fra min lege OG min gynekolog at jeg trengte østrogenpiller tilsatt gestagen, men jeg takket pent nei...og det kommer jeg fortsatt til å gjøre....og fortsette smøringen!
Jeg vurderer all annen informasjon om emnet som mye mer troverdig enn det som kommer fra legeforeningen...foreløpig i allefall.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker