Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
03-08-07, 21:50 #16
Glemte å ta med at jeg plages av smerter under høyre ribben også. Alle symptomene varierer, men har ikke klart å se noen mønster...
Dette er kanskje Tietzes syndrom, eller osteocondritis, og er et et klart lavdosesymptom. Det kommer ved langvarig lav dose og selv om dosen kommer opp på riktig nivå så tar det lang tid å bli kvitt den.
Det var det siste symtomet som forsvant hos meg. Usikkerheten om hvor høy dose jeg skulle ha gjorde at jeg somla leeenge før jeg fant dosen.
Den ble ikke borte før jeg var over 4Grain.
Min TSH ble null allerede før jeg passerte 2Grain og jeg ble advart ganske kraftig fra såkalt kompetent hold om at jeg ikke måtte øke dosen mer.
Men det var altså det som skulle til da !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
hva er anti-tpo??
Av isa1 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 10-05-08, 07:24 -
Hva er anti-tpo??
Av Lillejenta i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 16-02-08, 15:02 -
Anti-depressiva virker kanskje ikke så bra?
Av sivcath i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 22-01-08, 11:28 -
Anti TPO
Av Rafael i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 9Siste melding: 18-09-07, 08:10 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52

Svar med sitat
Bokmerker