Tror jeg bytter i noen få dager som jeg gjorde litt tidligere, så forsøker jeg meg på en hel Armour etter hverandre i noen dager igjen. (Ja, i dag tok jeg 1/2 Armour + Lio, så får vi se om jeg får sove litt bedre. Smørte også med litt hydrokortison på leggene ei stund etter at jeg hadde stått opp.)

Skal snart kjøpe sovemedisiner igjen, så da kan jeg ta det av og til, men jeg blir først nødt til å holde litt pause. Og da det går på mye sovemedisiner resten av året, pleier jeg å ta lite på høsten - ikke rette tiden å øke Amour-dosen med andre ord, hvis det er den jeg reagerer på. Jeg konkluderer jo med at jeg kan sove dårlig en del netter, men ikke hver eneste natt - det er absolutt ikke noe liv, man blir totalt ødelagt.

Så jeg gir ikke opp, men må bare finne en måte å klare å takle dosene på. Kanskje et alternativ hadde vært å fortsette med en del Levaxin og Liothyronin sammen med Armour, mens jeg gradvis tok vekk mer og mer syntetisk thyroxin og økte naturlig thyroxin. Har ikke tenkt så mye på det enda. Vi får se hvordan det går etter noen dager...

Er det virkelig ingen andre som har fått noen reaksjon ved å innføre/øke Armour, selv i små doser?