Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
03-08-07, 15:22 #11
Kan teeenke meg at forklaringen er mer kompleks, ja!
Så i en gammel tråd i dag hvor du hadde kommet med et innlegg hvor du skrev at T3 virket en time... !....?
Ellers har jeg altså gitt litt opp - etter enda ei søvnløs natt. I dag tar jeg kun 1/2 Armour og legger da til litt Liothyronin. Orker ikke mer akkurat nå....
Når vi har snakket om dosering på meg, så har vi vel gått litt utifra at jeg var vant til en en del syntetisk thyroxin fra før av?
Ser bare i pakningsvedlegget fra Armour:
"The usual starting dose is 30 mg Armour Thyroid, with encrements of 15 mg every 2 to 3 weeks. A lower starting dosage, 15 mg/dag, is recommended in patients with longstandig myxedema, particularly if cardiovascular impariment is suspected, in which case extreme caution is recommended."
Jeg hadde noe hjertebank igjen i natt. Og jeg har vel myxødem både her og der, har vi trolig funnet ut av... Vet altså ikke jeg, men jeg "føler" kanskje at jeg må gå veldig forsktig fram.
Og det kan godt være at det ikke er T3 jeg reagerer på, men en av de andre komponentene, f.eks. T2, T1, T0 eller noen av de inaktive tilleggsstoffene. Eller det kan være pga jeg plutselig får noe inn i cellene, som skulle vært der for lenge siden, men som ikke har kommet ordentlig inn pga et eller annet - for sånn er det vel med de som ikke reagerer som de skal på syntetisk thyroxin?
Takk for tålmodigheten."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker