Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
03-08-07, 09:41 #11
Hei igjen n`Finn
LuringenEr ikke bregnende jeg altså - helt sant.
Ja, jeg skal tenke på å øke senere. Men jeg vet nå at det må gå sakte fordi jeg får problemer ved for rask økning. Så det er bare å ta tiden til hjelp. Etter tre år har jeg i alle fall skjønt at det ikke bare er å ta den pillen du får foreskrevet og så tro at man skal bli som "ny" igjen.
Pulsklokke har jeg vært inne på tanken å kjøpe. Det har foreløpig blitt med tanken. Det med å måle hvilepulsen var en god idè.
Ellers ønsker jeg deg og alle andre her inne en fin dag!
-
03-08-07, 12:17 #12
Fin holdning - det er nettopp senere du skal gjøre det. Tenke på det når den dosen du har er "gammel" og vurdere om den kan bli enda bedre. Ta små steg sjeldne av gangen.
Det med pulsklokke er ikke så dumt http://www.pulsklokke.no/
Til de dyrere klokkene er det med Pc-programvare ( PPT 5) som er jeg syns er både artig å kanskje også litt nyttig for oss.
Utgangspunktet er en kjempefin kalender en kan skrive opp dose og symptomer. Det kan lages grafer av omtrent alt.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-08-07, 13:21 #13
Kan bare istemme her. Jeg gjør det samme. Det er også kjempeartig å se på treningene i ettertid.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Også ukemengde og månedsmengde...og over år etter hvert. Og det er lett å følge med på dose, vektkurve, temperatur....og mye annet. Helt genialt!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
03-08-07, 14:57 #14
Ser ut til å være en interessant webside. Skal studere den nærmere og kanskje skaffe meg en klokke etter hvert
Svar med sitat
Bokmerker