Jeg kan ikke si det sikkert, har ikke god greie på dette... Men jeg mener at noen med lavt stoffskifte også har hatt problemer med bi-skjoldbruskkjertlene.

Må se, kopierte signaturen din...

Diagnoser:
Juni 06: Chron's eller UC
Jan 07: Lavt stoffskifte
Mars 07: Høyt blodtrykk 140/98
Mai 07 Lavt Kal, Lavt Vit D. og høyt PTH (Skyldes visst BT medisiner)
Forhøyet nivå av hvite blodlegemer siden Juni 06.
Juli 07: PCOS

Kalsium og Vitamin D, i tillegg til PTH, har vel med parathyreoidea å gjøre? Kan vel være en sammenheng?

PCOS - er jo ubalanse i hormoner, kan vel ha sammenheng med ubalanse i andre hormoner (stoffskiftet).

I mine øyne er det få ting som er løsrevet i en kropp, tror på sammenhenger av det meste...

Og hvite blodlegemer - er det ikke også de som blir til antistoffer (mot skjoldbruskkjertelen)? Men jeg vet ikke ang dette, eller om jeg er ute og roter noe veldig (som vanlig ;) ) Du vet antistoffer dannes jo av et alt for ivrig immunforsvar. Chron's eller UC, er det autoimmune sykdommer? Er det nå sikkert at du ikke har antistoffer? Hverken Anti-TPO, TRAS eller Anti-TG?

Jeg fabler jo så veldig, så du må ta det jeg skriver med ei klype salt... Men jeg mener å huske at noen med lavt stoffskifte, hadde for høy aktivitet i kalsium-stoffskiftet. Du virker vel motsatt. Og høyt blodtrykk, har ikke mange med lavt stoffskifte heller lavt blodtrykk. Du har ikke for høyt stoffskifte da?