Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
02-08-07, 22:49 #4
Jeg kan ikke si det sikkert, har ikke god greie på dette... Men jeg mener at noen med lavt stoffskifte også har hatt problemer med bi-skjoldbruskkjertlene.
Må se, kopierte signaturen din...
Diagnoser:
Juni 06: Chron's eller UC
Jan 07: Lavt stoffskifte
Mars 07: Høyt blodtrykk 140/98
Mai 07 Lavt Kal, Lavt Vit D. og høyt PTH (Skyldes visst BT medisiner)
Forhøyet nivå av hvite blodlegemer siden Juni 06.
Juli 07: PCOS
Kalsium og Vitamin D, i tillegg til PTH, har vel med parathyreoidea å gjøre? Kan vel være en sammenheng?
PCOS - er jo ubalanse i hormoner, kan vel ha sammenheng med ubalanse i andre hormoner (stoffskiftet).
I mine øyne er det få ting som er løsrevet i en kropp, tror på sammenhenger av det meste...
Og hvite blodlegemer - er det ikke også de som blir til antistoffer (mot skjoldbruskkjertelen)? Men jeg vet ikke ang dette, eller om jeg er ute og roter noe veldig (som vanlig ;) ) Du vet antistoffer dannes jo av et alt for ivrig immunforsvar. Chron's eller UC, er det autoimmune sykdommer? Er det nå sikkert at du ikke har antistoffer? Hverken Anti-TPO, TRAS eller Anti-TG?
Jeg fabler jo så veldig, så du må ta det jeg skriver med ei klype salt... Men jeg mener å huske at noen med lavt stoffskifte, hadde for høy aktivitet i kalsium-stoffskiftet. Du virker vel motsatt. Og høyt blodtrykk, har ikke mange med lavt stoffskifte heller lavt blodtrykk. Du har ikke for høyt stoffskifte da?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
hva er anti-tpo??
Av isa1 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 10-05-08, 07:24 -
Hva er anti-tpo??
Av Lillejenta i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 16-02-08, 15:02 -
Anti-depressiva virker kanskje ikke så bra?
Av sivcath i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 22-01-08, 11:28 -
Anti TPO
Av Rafael i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 9Siste melding: 18-09-07, 08:10 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52

Svar med sitat
Bokmerker