Side 1 av 13 12345678910111213 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard Armour - hvordan virker det på meg?

Begynte på Armour 7. juli. Har tatt 1/2 Grain/30 milligram daglig, bortsett fra to dager hvor jeg har tatt en hel - første gang veldig tidlig - 3. dag? og andre gang i går. Jeg har hele tiden tatt 50 mikrogram Levaxin om kvelden også. De første par dagene supplerte jeg med 5 mikrogram Liothyronin, men så turde jeg ikke det mer. I forgårs holdt jeg på å havne i timelang koma i stolen igjen, så da dristet jeg meg til å ta 5 mikrogram igjen, og unngikk dermed så vidt lammelsen.

Jeg ser da at jeg har klart å holde planen ganske bra. 16 dager hvor 14 dager med 1/2 Grain og 2 dager med 1 Grain. Så nå er spørsmålet: Tør jeg ta 1 Grain hver dag? Tør jeg la være? Jeg er så usikker... Må vel fortelle litt om symptomer og reaksjoner da, for å kunne vurdere bedre.

Sover jo alltid fra temmelig dårlig til forferdelig dårlig. Etter noen dager på Armour fikk jeg noen temmelige søvnløse netter - døse-netter med forskrekkelige mareritt - akkurat som uka før menstruasjon, bortsett fra at nå var menstruasjonen nylig unnagjort. Dette var ikke normalt. Men jeg tolker det som sliten binyrebark. Og kanskje da at medisinen virker? At jeg ikke har vært så dårlig hele tiden på så lav dose Levaxin, kan da skyldes at denne ikke har virket så godt på meg. Men da har jeg et problem. For man skal ikke øke på med mer thyroxin hvis binyrene er slitne, uten at man samtidig støtter binyrene. Bruker Selen, progesteronkrem og noen tabletter som skal støtte binyrene som jeg har fått av noen - så nå gumler og smører jeg med de siste rester.

Etter da noen fæle netter, så sov jeg temmelig godt ei natt. Da var jeg ute dagen etterpå, kjørte en halv times tid fram og tilbake til Linedance-trening (ekstraordinær i forkant av oppvisning ). Jeg pleier å bli komatøs trøtt av å kjøre bil, men når jeg kjørte hjemover, følte jeg meg vel - en følelse jeg ikke kan huske å ha hatt på mange år. Jeg følte jeg kunne ane et snev av..... normalitet? Høres det sprøtt ut?

Men neste dag var det ganske det samme igjen. Ja, ja, marerittene har avtatt, men i går lempet jeg da innpå med sovetabletter. Ellers har jeg sovet dårlig. Og jeg har hatt hjertebank. Ikke hurtig, men tunge, akkurat som uka før mens. Så jeg kan ikke bestemme meg for om jeg er "hyper"/"overdosert" eller om det er binyrene som ikke kan følge med. Jeg tror det er det siste, for i fjor når jeg ble overdosert, hadde jeg kroniske symptomer på dette i ca 2-4 uker, f.eks. forferdelig lite søvn, hodepine, løs mage, veldig sult, kvalme - sliter jo med mye av dette nå også, men det er ikke så konstant som ved overdosering.

Ellers har jeg vel litt færre utmattelsesanfall, tror jeg. Men dette vet jeg ikke om skyldes Armouren eller sommeren. Pleier jo å våkne litt mer utover sommeren, bortsett fra når vi får kvelende varme. Men i år har jeg faktisk bare blitt verre og verre mht verking, men så har vi da hatt kald vind siden f.o.m. oktober 2006 - noe jeg absolutt ikke tåler. Nå verker t.o.m. mange av fingerleddene. Så jeg verker så jeg er virkelig blitt småtussete.

Så hva? Hjelper det? Blir jeg verre? Skal jeg øke til 1 Grain daglig? Hva bør/bør jeg ikke gjøre?

Kom til å tenke på noen av de dagene jeg slet med disse litt nye symptomene, eller i alle fall ny periode i måneden, at kanskje det var dette n'Finn hadde snakket om. At når man økte dose, så kom der symptomer, og da gjaldt det å holde ut til de gikk over. Selv om jeg ikke har "økt" dose, har jo nettopp begynt. Og ikke husker jeg sikkert engang om han har sagt dette, innbilder meg det bare ;)

Ja, ja, forvirringen er like stor som før her i gården
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Hvor høy Armourdosen din kommer til å bli vet jo ingen, men om du tar utgangspunkt i 3Grain så kan den stoppe litt under eller over.

Det er ingen fare med å ta for mye Armour. Det er større fare forbunnet med å ta for lite. 1Grain etter 2 uker er helt greitt, men det holder sanynlifvis ikke så lenge det heller.
    Ofte kan man gå lenge på 2Grain å føle seg bedre i lang tid, men så blir det også for lite.

Fortsett å øke jevnt og trutt og ikke la deg forbause eller forskrekke av antall Grain. Tenk på deg selv isteden og prøv å finne ut om du skal øke eller la være.

Ã… ta det rolig - det går bra Stine
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Tusen takk, n'Finn

Ja, jeg forsøker å være helt åpen for hvor jeg en gang lander på antall Grain Armour.

Men jeg var litt i tvil om jeg skulle øke nå, siden jeg fikk litt symptomer etter noen dager. Kjøpte faktisk litt hydrokortisonkrem på apoteket da progesteronet er nesten tomt, men det var veldig dyrt for lite. Uansett, smører med det jeg har, og jeg tror oppstartssymptomene er borte. Så i dag har jeg tatt 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Liothyronin. Og jeg har vært veldig trøtt. Tror jeg tar det samme i morgen eller 1 Grain Armour. Kanskje bytter litt slik i noen dager (1/2 Grain + 5 Lio / 1 Grain), for å gjøre overgangen mest mulig skånsom. H.... uka er nemlig også på trappene, så jeg bør vel være ekstra forsiktig. Ã…... er så usikker. Men har nok snart stabilisert meg på 1 Grain uansett, hvis det ikke skjer noe...

Men du tror altså jeg ikke om så lenge skal opp i 2 Grain? Javel... Men vil nok innom 1 1/2 Grain i en periode først. Noen formening om hvor lenge jeg bør stå på henholdsvis 1 Grain - 1 1/2 Grain - 2 Grain. Og hvordan kjenner jeg at jeg skal øke igjen? Ved at hyposymptomer etterhvert forsvinner, men så kommer de tilbake igjen? Noen symptomer som pleier å være mer fremtredende enn andre?

Jeg er ikke så vant til å kjenne etter på meg selv, eller tro på meg selv. Har jo forsøkt å kjøre på siden jeg ikke er blitt særlig trodd opp igjennom, har jo regnet meg selv for delvis hypokonder. Og legen sa jo for ikke så lenge siden: "Du må ikke kjenne så godt etter!" Nei, det har jeg jammen meg ikke gjort heller. Blir spennende å se om jeg klarer å kjenne etter det riktige.

Hilsen damen med de 1000 spørsmål
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Javel - jeg skulle jo gjerne opp på 1 Grain...

Men de dagene jeg tok en hel Grain, fikk jeg igjen symptomer, så jeg forsøker å "lure" systemet/ta det så forsiktig at kroppen (binyrene) kan følge med. Har fortalt litt om det her:
    http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... 5&start=80

Tok så:
    Dag 1: 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Lio = 9,5 T3
    Dag 2: 1 Grain Armour = 9 T3
    Dag 3: 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Lio = 9,5 T3
    Dag 4: 1 Grain Armour = 9 T3

Får ikke sove i det hele tatt de dagene jeg tar en hel Grain. Så etter dette, tar jeg et par dager på 1/2 Grain + Lio. I går forsøkte jeg igjen en hel Grain - hele dagen var jeg helt utslått, altså ble ikke engang litt mer opplagt som jeg synes å ha vært de andre dagene jeg har tatt en hel Grain. Dødtrøtt, også på kvelden. Tenkte derfor jeg skulle forsøke å legge meg tidlig - 1-2-tiden på natta. Og jeg sovnet jammen meg. Våkner jo alltid, t.o.m. de beste nettene - med munnvikene nede på knærne pga smertene i kroppen. Men ikke så lenge/ofte. Når jeg tenker etter, så tror jeg det er lenge siden jeg har sovet såpass godt. OK - har systemet mitt nå "akspetert" 1 Grain? Tok i alle fall en hel Grain i dag også. Har hatt rimelig med energi i dag - både pga Armouren og en rimelig god natts søvn?

Men i går slo det meg noe: Er det sikkert at det er den hele Grain'en jeg reagerer så veldig på? Vi har hatt veldig kald vind i mange dager, og da blir jeg jo så dårlig - har faktisk vært like dårlig som jeg pleier å være i mars. Men så har vi hatt iskald vind i så lang tid jeg snart kan huske. Da føler jeg meg vel også "binyretrøtt" - tror jeg. Noen som vet om man kan bli så værsyk som jeg er pga slitne binyrer? Eller hvorfor jeg er så sinnsykt værsjuk som jeg er? Kan jeg håpe på at Armour'en vil hjelpe på dette? For jeg er helt sikker på at mye av utmattelsen skyldes den forferdelige verkinga, og mye av verkinga kommer av at jeg ikke tåler vær.

Ja, jeg smører med hydrokortison og progesteron for tiden.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Forrige meldinga di har jeg gått glipp av gitt......
    Beklager det da.
    Men må si jeg ikke forstår helt Stina.
    Det første du må kutte tror jeg er Lio. Det er rein T3 og Armour inneholder egentlig litt for mye T3, så noe ekstra er nok ikke bra. I verste fall uheldig.
    Ett Grain er alt for lite og er vanligvis bare en kortvarig dose. 1,5 litt lengere og 2 kan mange gå på mange måneder før den eventuelt blir for liten. Sammen med noe Levaxin kan det være nok for noen.

Så er det kontinuiteten. Din er jo aldeles fraværende
    Husk at kjertelen produserer jevnt og trutt.

Så kan du ikke merke effekten av en Armourdose samme dagen.
    Vel, viss T3 komponenten virker på deg så kjenner du litt noen timer etter doseinntaket, men til kvelden er det slutt.
    Jeg vil tippe at det er noe annet som holder deg våken, men ta nå ikke min tipping så høytidelig da......
    Men jeg prøver litt til....... Du virker veldig redd for Armour. Det må du ikke være. Armour er ikke farlig og du vil garantert ikke merke en dobbeltdose heller.
    Jeg merket ikke at jeg tok dobbeltdose på 4Grain - altså 8Grain på en dag. Jeg var sikker på at jeg hadde glemt dosen før jeg dro og tok reserven i bilen, men da jeg kom hjem hadde jeg tatt den fra dosetten.

Prøv å analysere symptomene dine.
    Det er jo bare symptomer fra hjertet du skal være forsiktig med da, men hjertebank noen dager tåler et normalt hjerte helt fint.

Hvor godt er binyrefunksjonen din undersøkt da ?
    Det er klart at om disse har en underfunksjon må du jo smøre, men det er jo ikke bra å gjøre det hvis de har en normalfunksjon.
    Om du skulle få hjertebank tyder ikke dette på underfunksjon, men her er det mange kompliserte forhold som da bør utredes ordentlig.
    Dårlig søvn heller ikke.
    Kortisol produseres på øyeblikket når det trengs. Kveldskortisolen skal være lav ellers får du ikke sove, så smør for all del ikke om kvelden da......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Hjæææælp - da!

Blir mer og mer forvirret....

OK med å kutte Lio - tar ikke det likevel når jeg tar 1 Grain, det var for å "vedlikeholde"/"forberede" systemet som var vant til 10 mikrogram T3 over lengre tid nå, og ikke får det på 1/2 Grain - orker liksom ikke å havne lenger ned i kjelleren, samt hvis kroppen reagerte på 9 T3 i 1 Grain, kunne jeg kanskje "motivere" den ved å la den igjen få litt av T3 i Lio'en som den nå har fått 1/2 år, bortsett fra de 14 dagene på 1/2 Grain Armour. Og derfor har heller ikke dette gitt meg negative symptomer, ettersom jeg som sagt er tilvent 10 mikrogram T3 om dagen og har tålt det, men ikke mer... Jeg forstår jo at dette vil forholde seg anderledes når jeg kommer opp i høyere doser, 1 Grain = 9 mikrogram, 2 Grain 18 mikrogram, osv. Husk det var de dagene jeg tok 1 hel Grain jeg ikke fikk sove, ikke de dagene jeg tok 1/2 Grain + 5 mikrogram Lio.

Kontinuiteten, litt lengre på 1,5 og 2 kanskje i mange måneder. Ja, ser hva du skriver, men jeg må jo også lytte til kroppen, selv om jeg ikke har vært så altfor god til det før det siste året, kanskje....

Om jeg ikke kan merke Armourdosen samme dag, så vet jeg ikke hva som da har forårsaket det? Følt meg litt mer våken, bortsett fra i går. Kan jo ha vært tilfeldig - men det skjedde både etter oppstart på 1/2 Grain, og nå de første dagene jeg forsøkte meg på 1 Grain. Vi ser jo dette om det skjer igjen når jeg etter en tid forsøker meg på 1 1/2. Skal i alle fall ikke gjøre dette rett før menstruasjon - slik ble det nå med den hele Grain'en. Og ikke tull med null søvn - sikkert som Amen i kirka. Men kan været ha spilt inn, ellers vet jeg ikke hva ellers som jeg kan ha reagert på. Vel, vi får også se på det ved senere økning. Derfor viktig å få det notert ned.

Men at man ikke kjenner forskjell på 1/2 Grain Armour om dagen og 1 en hel - den kjøper jeg ikke, for det er jo forskjell fra 4,5 T3 til 9 T3. T4 kanskje ikke man kjenner siden den er mer langtidsvirkende, men jeg tror man merker forskjell i nivåene av T3. Kanskje jeg kan ha reagert på noen av de andre stoffene i Armour'en? Har etterhvert utviklet intoleranse for en mengde medisiner...

Neida, var ikke redd for Armour - i alle fall ikke før det kom noen store bokstaver her, men jeg er selvsagt littegrann skeptisk/forsiktig. Men ikke redd - og i alle fall ikke på de første Grain'ene. Har stor tro på at det skal virke på meg - det må jeg, har ikke så mange håp igjen (kan også være derfor jeg "føler" en opptur om dagen når jeg begynte på 1/2 - og litt noen av dagene på en hel... vil så gjerne at det skal virke). Men jeg vil også forsøke å ikke bli hyper, for det er svært ubehagelig. Og hvis TSH synker til 0 etterhvert, vil jeg helst finne god dokumentasjon på at det ikke er farlig - og også be legen om det samme fra ham, hvis han protesterer på den lave TSH'en - noe jeg vet at han kommer til å gjøre. Så litt redd, kanskje, mest forsiktig - ikke "veldig redd" ;)

Nei, nei - ikke undersøkt binyrefunksjon. Legen vil ikke. Har tatt en enkel kortisol-prøve, men ikke i spytt utover dagen. Du kan få de verdiene jeg fikk tatt (og dette er jo etter at jeg har drevet på med "smørerier" en stund):
    Kortisol: 529 (Legen var usikker på ref, men trodde det var 300-600)
    DHEA-sulfat: 2,3 (0,8-10,0)
    DHEA: 22 (6-30)
    SPROG: <0,6 (0,0-3,0)

Smører alltid om kvelden - og det er akkurat da jeg får sove - litt i alle fall, ellers er alt bare mareritt og en skikkelig guffen følelse - "kjemisk krig". Men jeg kan selvsagt se om det fungerer bedre ved å smøre tidligere på dagen. Det kan forresten være progesteron jeg trenger, ikke kortisol, tar jo østrogen og her er progesteronet "feil". Ellers har jeg tidligere hatt 2 hestekurer på kortison og binyrene kan ha fått problemer etter dette - i tillegg til pga stoffskiftet....

n'Finn - hvis du ikke har forstått det før - jeg er altså ikke helt normal

Takk for dine tilbakemeldinger, blir vel litt klokere etterhvert - må vi håpe ;)

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Kortisol har ganske store døgnvariasjoner.
    Om morgenen skal dette ha bygget seg opp om natten for å gi deg en start på dagen. Så synker det mot kvelden så du skal få ro på deg til å sove og kan godt være bare en firedel av hva det var om morgenen.

Det som kan skje hos mange, og som det ikke er så lett å nå fram med hos legen, er at denne variasjonen kan utebli. Altså at du har omtrent det samme hele døgnet. Da orker du lite om morgenen og er for pigg om kvelden til å sove.

Det er helt klart at dette er det motsatte av et sovemiddel. Dette må være lavt om du skal sove og du må ikke smøre om kvelden.
    Uansett hva du synes Stina

Binyresystemet er en storprodusent og man antar at alle endokrine kjertler på et vis samarbeider, men har ikke funnet komunikasjonslinjene helt ut. Stoffskiftehormoner påvirker hva som skjer der på en langsiktig måte. I det heletatt må du tenke mer langsiktig enn du gjør. Det går ikke å si at dosen idag eller i de nærmeste dagene er årsaken til ett eller annet.
    Når du øker dosen vil flere systemer i kroppen få mer og reagerer ulikt på dette og det går flere måneder før dette er stabilt og kan sies å representere dosen.

Det er riktig som du sier at T3 merkes med en gang, emn på en litt annen måte enn du forklarer.
    T3, enten det kommer fra Lio, Armour eller det er ditt eget, så er virketiden for dette bare få timer. Derfor må dette tilføres kroppen i en kontinuerlig strøm. Dette sørger en enzymstyrt prosess for.
    Det er viss denne ikke lager nok at man kan ha nytte av å ta direktetilskudd av T3.

Kroppen lager vanligvis for mye T3 og det overskytende blir inaktivert til rev.T3.

Hvis T3 tilskuddet brukes, altså ikke inaktiveres, så brukes jo dette på samme måte som ditt eget og har da også en langsiktig effekt ved at det er med å stelle med kroppen på samme måte som ditt eget.

Det er jo denne langsiktige effekten vi er ute etter.........

Så du må tenke i måneder - ikke i dager.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Hei igjen

Det er spennende at du kan så mye med binyrene, kan jo ikke det jeg, bare det jeg har plukket opp her og via linker.

Så også at det var en ny søvntråd, skummet litt i den, må lese grundigere der...

Ja, jeg er helt ødelagt om morgenen og kvikner til på kvelden. Så jeg skal absolutt følge rådet ditt med å ikke smøre om kvelden. I går tok jeg litt progesteronkrem før jeg la meg - nemlig 4./5. dags menstruasjon, så det er bare mareritt og ingen søvn, hvis ikke. Ble lite søvn likevel, og veldig livlige drømmer, men ikke akkurat mareritt. Lite søvn = Armouren? For sent med progesteronkremen? Vel, nå skal i alle fall det siste endres på. I dag smørte jeg med hydrokortisonkrem på dagen, og skal ikke bruke mer krem i dag.

Har tatt 1 hel Grain Armour i dag også - er det 3. dagen nå på rad, mon tro? Blir spennende dette...

Forresten - kom til å tenke på; Jeg er nok litt redd mht Armour ja, men det jeg er redd for, er at jeg ikke har alle kunnskapene som trengs for å bruke dette middelet, og ingen tidligere erfaringer. Så det er mye mitt eget surrehue jeg er redd for. Så det er så viktig med deres andres tilbakemeldinger, selv om jeg merker at jeg av og til stritter imot - er ikke helt enig/orker ikke forholde meg osv... Men det siver nok inn noe uansett, og man trenger da flere input for å forsøke å ha mest mulig likevekt - samtidig som man lytter til kroppen.

Jada, jeg tenker langsiktig, men siden jeg fikk noen unormale reaksjoner (som om noe her er normalt ), så lurte jeg på om det kunne tilskrives Armouren. Men det kan faktisk like gjerne være været. Det finner vi ut av etterhvert.

Forresten - ikke nødvendigvis flere måneder n'Finn - man kan rekke å bli hyper på et par måneder i alle fall. Men ok - flere måneder før dosen er stabil i kroppen, sikkert riktig. Så jeg lurer på hvor lenge jeg skal anta at jeg skal gå på 1 Grain jeg.

Ang T3, så tenkte jeg kanskje at kroppen reagerte mer på den T3'en som er i Armour enn den som er i T3. Det er vel derfor vi nå tar Armour - siden syntetisk thyroxin i alle fall ikke virker noe særlig på oss? Men virketiden er bare noen få timer, ja, men hvor mange? Og er det helt ute av kroppen etter noen timer? Hvis så, hvorfor kan man da bli hyper på T3? Og/eller få for høye verdier på blodprøvene? Man tar jo ikke medisinen før man tar blodprøvene.

Jada, skal tenke måneder, ikke dager. Også år. Må bare se at kroppen klarer å takle dette. Håper det går bra på 1 Grain nå - satser på det!

Takk skal du ha, n'Finn - for alle tilbakemeldingene dine ;) Setter virkelig stor pris på det, selv om jeg protesterer litt til tider.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Protester er bra det Stina - ingen som tenker uten det.
    Men du behøver ikke tenke så mye, og du behøver ikke vite så innmarimyeheller !
    Stol på følelsene dine og ager deretter.
    Førstogfremst : la rette vedkommende få vite hvordan behandlingen du får virker og hva du syns om den ! Uten en bånn ærlig - og tidkrevende - feedback der er behandleeren helt hjelpeløs og er nødt til å stole på labarket (som ikke alltid er å stole på selv om han tror det)
    Så protester er helt nødvendige.

Surrehuer er vi alle sammen og alle har jo manglet erfaring. (en samling selvopplevde hendelser)

Det er ikke sikkert at det er T3 som gjør at noen foretrekker Armour.
    Men T3 er det som det er nest mest av og er jo det ferdige stoffskiftehormonet. Det er derfor lett å tro det, men jeg har ikke sett forsøk som viser dette klart. Og så passer det enkelt og flott inn i det nåværende funksjonsbildet.

Jeg har bare mine egne utregninger å gå etter, og mener det er umulig at noe av den T3 som er i Armour virker på meg iallfall.
    Et enkelt regnestykke : 5Grain Armour inneholder 190µgT4 + 45µgT3.
    45x5=225+190=415. Altså hvis den T3 i Armour var T4 ville den vært 5 ganger mer, så om alt var T4 ville det vært det samme som 415µg Levaxin.
    Nå skal det jo sies at det etter 10uker ble for mye for hjertet. Det roet seg ikke og jeg er gått ned til 4,5Grain for jeg vil ikke gå med så urolig hjerte lenger, men selv det er vel i høyeste laget til at noe av T3-en trengs. Hjertet er forøvrig eneste symptom på høy dose.
    Kanskje er det sånn at dem som T3 komponenten ikke virker på må ha en høy dose, men de som har virkning av T3 komponenten klarer deg med lavere dose ?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Takk - for at du "godtar" protester ;) Ofte er det slik at nettopp når vi trenger å innføre en forandring, så protesterer kroppen og hodet som verst!

Men, jeg tror jeg trenger å vite "innmarimyeheller" nå. Hvis jeg orker... Her er det enten/eller. Og tidligere har jeg ikke satt meg inn i dette, har overlatt det til legene. Det gikk ikke så bra. Så nå er det "dette" jeg driver på med, om enn det går utrolig seint.

Ja, skal fortelle legen om hva som skjer med meg etterhvert. Regner jo med at det bare går fremover nå ;) (Jada, jada, om et par måneder eller sånn... Eller var det år...)

(Stole på følelsene mine og agere... Eller ikke...? Når jeg gjør det, så protesterer "dere" jo ;) ;) )

Jippi - jeg gleder meg til mitt nye liv

Side 1 av 13 12345678910111213 Siste

Lignende tråder

1. hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
    Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 06-09-07, 12:16
  2. Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
    Av komlå i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 07-02-07, 19:10
  3. Hvordan virker FT3 på formen deres?
    Av Trygve i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 01-12-06, 17:30
  4. armour... hvordan bestiller dere?
    Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 5
    Siste melding: 29-10-06, 15:10

Bokmerker