Hei igjen

Det er spennende at du kan så mye med binyrene, kan jo ikke det jeg, bare det jeg har plukket opp her og via linker.

Så også at det var en ny søvntråd, skummet litt i den, må lese grundigere der...

Ja, jeg er helt ødelagt om morgenen og kvikner til på kvelden. Så jeg skal absolutt følge rådet ditt med å ikke smøre om kvelden. I går tok jeg litt progesteronkrem før jeg la meg - nemlig 4./5. dags menstruasjon, så det er bare mareritt og ingen søvn, hvis ikke. Ble lite søvn likevel, og veldig livlige drømmer, men ikke akkurat mareritt. Lite søvn = Armouren? For sent med progesteronkremen? Vel, nå skal i alle fall det siste endres på. I dag smørte jeg med hydrokortisonkrem på dagen, og skal ikke bruke mer krem i dag.

Har tatt 1 hel Grain Armour i dag også - er det 3. dagen nå på rad, mon tro? Blir spennende dette...

Forresten - kom til å tenke på; Jeg er nok litt redd mht Armour ja, men det jeg er redd for, er at jeg ikke har alle kunnskapene som trengs for å bruke dette middelet, og ingen tidligere erfaringer. Så det er mye mitt eget surrehue jeg er redd for. Så det er så viktig med deres andres tilbakemeldinger, selv om jeg merker at jeg av og til stritter imot - er ikke helt enig/orker ikke forholde meg osv... Men det siver nok inn noe uansett, og man trenger da flere input for å forsøke å ha mest mulig likevekt - samtidig som man lytter til kroppen.

Jada, jeg tenker langsiktig, men siden jeg fikk noen unormale reaksjoner (som om noe her er normalt ), så lurte jeg på om det kunne tilskrives Armouren. Men det kan faktisk like gjerne være været. Det finner vi ut av etterhvert.

Forresten - ikke nødvendigvis flere måneder n'Finn - man kan rekke å bli hyper på et par måneder i alle fall. Men ok - flere måneder før dosen er stabil i kroppen, sikkert riktig. Så jeg lurer på hvor lenge jeg skal anta at jeg skal gå på 1 Grain jeg.

Ang T3, så tenkte jeg kanskje at kroppen reagerte mer på den T3'en som er i Armour enn den som er i T3. Det er vel derfor vi nå tar Armour - siden syntetisk thyroxin i alle fall ikke virker noe særlig på oss? Men virketiden er bare noen få timer, ja, men hvor mange? Og er det helt ute av kroppen etter noen timer? Hvis så, hvorfor kan man da bli hyper på T3? Og/eller få for høye verdier på blodprøvene? Man tar jo ikke medisinen før man tar blodprøvene.

Jada, skal tenke måneder, ikke dager. Også år. Må bare se at kroppen klarer å takle dette. Håper det går bra på 1 Grain nå - satser på det!

Takk skal du ha, n'Finn - for alle tilbakemeldingene dine ;) Setter virkelig stor pris på det, selv om jeg protesterer litt til tider.