Viser søkeresultater 1 til 10 av 121
Threaded View
-
30-07-07, 21:48 #5
Forrige meldinga di har jeg gått glipp av gitt......
Beklager det da.
Men må si jeg ikke forstår helt Stina.
Det første du må kutte tror jeg er Lio. Det er rein T3 og Armour inneholder egentlig litt for mye T3, så noe ekstra er nok ikke bra. I verste fall uheldig.
Ett Grain er alt for lite og er vanligvis bare en kortvarig dose. 1,5 litt lengere og 2 kan mange gå på mange måneder før den eventuelt blir for liten. Sammen med noe Levaxin kan det være nok for noen.
Så er det kontinuiteten. Din er jo aldeles fraværende
Husk at kjertelen produserer jevnt og trutt.
Så kan du ikke merke effekten av en Armourdose samme dagen.
Vel, viss T3 komponenten virker på deg så kjenner du litt noen timer etter doseinntaket, men til kvelden er det slutt.
Jeg vil tippe at det er noe annet som holder deg våken, men ta nå ikke min tipping så høytidelig da......
Men jeg prøver litt til....... Du virker veldig redd for Armour. Det må du ikke være. Armour er ikke farlig og du vil garantert ikke merke en dobbeltdose heller.
Jeg merket ikke at jeg tok dobbeltdose på 4Grain - altså 8Grain på en dag. Jeg var sikker på at jeg hadde glemt dosen før jeg dro og tok reserven i bilen, men da jeg kom hjem hadde jeg tatt den fra dosetten.
Prøv å analysere symptomene dine.
Det er jo bare symptomer fra hjertet du skal være forsiktig med da, men hjertebank noen dager tåler et normalt hjerte helt fint.
Hvor godt er binyrefunksjonen din undersøkt da ?
Det er klart at om disse har en underfunksjon må du jo smøre, men det er jo ikke bra å gjøre det hvis de har en normalfunksjon.
Om du skulle få hjertebank tyder ikke dette på underfunksjon, men her er det mange kompliserte forhold som da bør utredes ordentlig.
Dårlig søvn heller ikke.
Kortisol produseres på øyeblikket når det trengs. Kveldskortisolen skal være lav ellers får du ikke sove, så smør for all del ikke om kvelden da......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10

Svar med sitat
Bokmerker