Tusen takk, n'Finn

Ja, jeg forsøker å være helt åpen for hvor jeg en gang lander på antall Grain Armour.

Men jeg var litt i tvil om jeg skulle øke nå, siden jeg fikk litt symptomer etter noen dager. Kjøpte faktisk litt hydrokortisonkrem på apoteket da progesteronet er nesten tomt, men det var veldig dyrt for lite. Uansett, smører med det jeg har, og jeg tror oppstartssymptomene er borte. Så i dag har jeg tatt 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Liothyronin. Og jeg har vært veldig trøtt. Tror jeg tar det samme i morgen eller 1 Grain Armour. Kanskje bytter litt slik i noen dager (1/2 Grain + 5 Lio / 1 Grain), for å gjøre overgangen mest mulig skånsom. H.... uka er nemlig også på trappene, så jeg bør vel være ekstra forsiktig. Ã…... er så usikker. Men har nok snart stabilisert meg på 1 Grain uansett, hvis det ikke skjer noe...

Men du tror altså jeg ikke om så lenge skal opp i 2 Grain? Javel... Men vil nok innom 1 1/2 Grain i en periode først. Noen formening om hvor lenge jeg bør stå på henholdsvis 1 Grain - 1 1/2 Grain - 2 Grain. Og hvordan kjenner jeg at jeg skal øke igjen? Ved at hyposymptomer etterhvert forsvinner, men så kommer de tilbake igjen? Noen symptomer som pleier å være mer fremtredende enn andre?

Jeg er ikke så vant til å kjenne etter på meg selv, eller tro på meg selv. Har jo forsøkt å kjøre på siden jeg ikke er blitt særlig trodd opp igjennom, har jo regnet meg selv for delvis hypokonder. Og legen sa jo for ikke så lenge siden: "Du må ikke kjenne så godt etter!" Nei, det har jeg jammen meg ikke gjort heller. Blir spennende å se om jeg klarer å kjenne etter det riktige.

Hilsen damen med de 1000 spørsmål