Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Prøveresultat
Threaded View
-
15-07-07, 18:19 #17
Ã… ??
Det må det en meeeget god forklaring til - så god at den nok ikke blir særlig logisk.
Må bare si at jeg kjenner igjen disse avgjørelsene ! Dem drev på slik med meg også - og skulle senke dosen min.
Nå tar jeg en dose som er tre ganger høyere enn den de mente jeg skuløle senke !
Nå er sikkert ikke våre situasjoner dønn like, men tenk deg om - og la dem ikke få herje med deg og eksperimentere for å øke sitt eget erfaringsgrunnlag.
Kjør DITT eget løp. Bruk dine egene erfaringer - eller skaff deg noen - og bygg ditt eget stoffskifte slik at det gir deg minst mulig symptomer.
Uten å ta hensyn til laboratorieverdier som er framkommet med friske menneskers blodverdier.
Thyroxinseponering er det vel kun amatører som har hjerte hardt nok til å foreslå.
Det er dønn lævlig - for å si det mer diplomatisk enn jeg normalt ville......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
redd for prøveresultat
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 01-02-07, 11:47 -
Nye prøveresultat og tilbake til bare levaxin.
Av kira i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 07-06-06, 21:07

Svar med sitat
Bokmerker