Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: leger...

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard leger...

var hos en vikarlege her om dagen..ung kjekk mann...skulle ta prøve på østrogen da jeg antagelig har havnet i overgangsalderen...2 små år unna de 50 søte...
    tenkte at jeg og tar stoffskifteprøvene i samme slengen,så slipper jeg liksom å fly iveien at om noen uker...
    så får jeg høre at jeg bare trenger å ta TSH prøven...de andre var ikke viktige egentlige, sa han...
    burde jeg ramle av stolen av en slik uttalelse av en ung oppegående lege??hva syns dere?
    ba han ta de prøvene jeg ville,og forklarte han at faktisk var det jeg og ikke han som var pasienten og at dette var ikke noe diskusjonsemne...
    jeg blir sååååå rasende av slik oppførsel av en lege...tenker på andre som havner hos leger som er sånn og som kanskje ikke er så storkjæfta som meg som setter foten ned...skummelt...
    ok...måtte bare få ut litt her...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Nei det er ingen garanti at nyutdannede vet særlig om stoffskiftet.. Skummelt, men sant. Det er derfor det er viktig å legge trykk på Lægeforeningen osv. Det er derfor jeg synes NTF er viktig uansett om man er enig i det som skjer eller ikke. De jobber i hvert fall for større kunnskap hos legestanden
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Lignende tråder

1. Kan leger ta feil?
    Av annki i forumet Hos legen
    Svar: 13
    Siste melding: 25-09-07, 13:14
  2. Leger i Ski?
    Av baremei i forumet Hos legen
    Svar: 1
    Siste melding: 04-10-06, 19:55
  3. Sjekking av leger
    Av Marianne i forumet Hos legen
    Svar: 3
    Siste melding: 12-09-06, 18:28
  4. Hørt om leger
    Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 1
    Siste melding: 06-07-06, 21:36
  5. Finnes det leger som vet noe om dette?????
    Av mina76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 2
    Siste melding: 13-06-06, 11:50

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn