Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: THYRA-PRISEN 2008
Threaded View
-
09-07-07, 19:36 #26
Oi, har sett denne tråden ei stund, men i "tåkeland" har vi ikke oversikt over særlig meget.
(Forstod forresten hvem det var snakk om da noen la ut S'en
)
Og da vil jeg si at jeg er veldig enig i det med S'en. Spesielt for oss som ikke har 2000 kroner til konsultasjon hos Oftebro, eller hva det måtte koste + mange hundre kroner hver gang det skal tas prøver.
Nei, her kan man komme inn og lese alt, dra nytte av alle andres erfaringer, uansett. Man behøver jo ikke engang å registrere seg/logge inn. Så her er en database tilgjengelig for alle, med enorm mengde informasjon. Om du er tigger eller tyv eller kongen av Danmark - hvem som helst - her kan du komme og ta til deg all den informasjonen du bare måtte ønske.
Jeg kan ikke skjønne hva nytte jeg skulle ha av Oftebro, om ikke muligens litt informasjon som blir delt med allmennheten, om 2-5-10 år. Og hva så???
Nei, her på dette forumet kan jeg dra nytte av alt tilgjengelig når som helst. Det eneste vi har er en bitteliten tråd om forsiktig antydning til at om vi vil, så kan vi gi en liten støtte til opprettholdelse av forumet - for ikke uventet, så har ikke forumeier de helt store midlene.
Min stemme går til SONJA!
PS - hvor stemmer man? Må man være medlem av NTF?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12

Svar med sitat
Bokmerker