Hei Hanne
Kanskje du burde be om en time m saksbehandler hos NAV? Det er ofte bedre enn å snakke med de i skranka, det er iallfall min erfaring. Du holder jo på med rehabiliteringstiltak. Det er ikke din skyld at du ikke kommer igang med fysioterapi. Anbefaler at du tar med deg en likemann. Det er lurt å være to når man er i slike møter. Forøvrig synes jeg det var et merkelig og uhøflig svar du fikk fra vikarlegen! :evil:
Kjenner meg forøvrig godt igjen i de symptomene du beskriver. Før jeg begynte med Liothyronin hadde jeg TSH på 1,0 og fri T 4 på 23. Dermed skulle jeg jo være overdosert hvis man bare skulle sett på de prøvene. Hadde imidlertid ingen symptomer på dette, heller tvert imot.
Fri t3 lå på 3,8. Det var litt i laveste laget for meg. Når det gjelder Liothyronin, så må man begynne med en liten dose. Jeg startet med 20 mcg en gang daglig 4 dager i uka. Fant for ut at jeg måtte ta 10 mcg x 2 istedet for hele dosen på en gang. Tror mange av de som er misfornøyde med Liothyronin har startet med for stor dose. Jeg bruker nå 20 mcg daglig i tillegg til 100 mcg Levaxin. Er fornøyd med det foreløpig. Har ikke erfaring med Armour, men ser at det er mange her som er fornøyd med det. Det jeg merker best med Liothyronin er at jeg orker mer og at jeg er sterkere psykisk.
Lykke til!