Ã…ja, glemte denne tråden, jeg...

Takk, Lene, for tips ;)

Bambi - før kjøpte jeg ofte "billige" vitaminer i Danmark på supermarkeder og slikt, men hvis man skal ha gode merker, så vet jeg altså ikke om det er så mye å spare, du må nesten kikke litt ja. Men de "billige" var veldig billige

(På Matas har de vel de gode merkene, kanskje annet også. På Dreisler - de heter visst noe annet nå - ca samme som Bilka - her har de mye billig. Kanskje også på Brugsen. Så har de noe i Hjørring: A-Z butikk - samme utvalg som hos Bilka - minus matvarer (altså tøy og elektronikk osv - ja, da har de vel heller ikke vitaminer og slikt). Dreisler som har blitt en annen (kjede?) finnes også i Hjørring. Bilka finner du forskjellige steder i DK - f.eks. Odense på Fyn og Ã…lborg i Jylland. Matas er overalt - i hver by (ja, det var i alle fall...) Så er/var det blitt flere og flere tyske kjeder i Danmark, her er det ofte mye billig, men jeg har ikke peiling på om de har vitaminer her.... husker vel heller ikke hva de heter... Fakta? ikke tysk?... Ja, ja, de finnes også i hver by...)

God tur da