Viser søkeresultater 21 til 26 av 26
-
21-06-07, 14:30 #21
Det var en dame som tok enten 8 eller 12 hver dag og fikk hjertestans og hjerterytmefostyrlelser med påfølgende hjerneskade....stor historie, slått opp i avisene og radio og tv..........men en eller to er helt uskadelig hvis man ikke har fått konstatert høyt kalium fra før(noe som er veldig sjelden såvidt jeg vet)
De tar alltid prøver på kalium før operasjoner osv fordi lavt kalium er farlig da. (farlig for hjerterytmen)-. I så fall får de en flytende kaliumdrikk i et lite beger.
-
21-06-07, 17:26 #22
Hei Yvette

Hørtes utrolig skummelt ut Yvette!Jeg spiser lite, og nesten ikke animalske proteiner i det hele tatt. Jeg velger å leve på kosttillskudd. Jeg orker rett og slett ikke konsentrere meg om matlaging. Og da trenger man vel det meste i tablettform vil jeg tro...
Det er ikke bra å få i seg mesteparten av vitaminer osv gjennom piller. Det er vel også noe av grunnen til at leger anbefaler dem som sliter med å spise, og faktisk spise på tross av de tanker osv som følger med. Skjønner godt at det kan være stress til tider, men hjelpe meg, så utrolig viktig! Særlig med tanke på at du har skrevet at du, sammen med Lilja, har slitt/sliter med akkurat det med mat. Da er jo skikkelig næring veldig, veldig viktig.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
21-06-07, 20:27 #23
Hei Anne Ma! For det første:
Du ser kjempeskummel ut så kan du være så snill å skifte avatar??
(tuller
).
Jeg spiser noe da. Middag blir enten nudler eller Fjordland. Sistnevnte er vel ok? Spiser også bananer og yoghourt, og hvis jeg er ute på "restaurant" sammen med noen (veldig sjelden), så har jeg ingen vegring mot å spise en god middag. Ikke i det hele tatt. Ikke nå lenger. Det er ren nytelse - nettopp fordi jeg aldri gidder stå ved grytene selv...
Og all slanking har jeg (nesten) gitt opp. Greier å holde sånn passe vekt - selv om jeg ønsker meg noen kilo ned..
Ellers takk for omtanken!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
21-06-07, 21:35 #24
Godt å høre Yvette!! Ble litt bekymret for deg ser du. Men da er hjertet falt på plass igjen med de siste ordene du skrev.
Klem! Fra den meget skumle hårdotten
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
21-06-07, 21:58 #25
Men Anne Ma, du behøvde ikke tatt bildet på en mandagsmorgen da
hihi• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
21-06-07, 23:34 #26
Men, jeg syntes jeg var så vakker på mandag
Hilsen Anne Ma
Lignende tråder
-
Armour Thyroid: Villedning av leger
Av Joni i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 92Siste melding: 03-08-15, 07:44 -
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17
Svar med sitat

Bokmerker