Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Tråd: Noen spørsmål.
Threaded View
-
21-06-07, 17:10 #31
Lilja, Nora, n'Finn.... og Nettverk ;)
Joda, har fått med meg at Lilja har lav FT4, men.... hvis det er spiseforstyrrelsen som gjør at hun har lavt stoffskifte (mer eller mindre = lav FT4), så vil dette kanskje rettes opp hvis hun får i seg normal mat over litt lengre tid?
Jeg tenkte over det jeg skrev i går, og jeg er veldig enig med meg selv ;) For jeg kom også til å tenke på hva legen sa når sønnen min fikk forsøke Levaxin i en prøveperiode: Det var viktig å ikke ta det over lengre tid fordi man da satte ned kroppens egen produksjon av thyroxin når man tilførte utenfra. Er dere med? Og da svarer jeg egentlig på noe av det jeg selv spurte om i forrige innlegg: Grunnen til at man ikke skal gå på varig Levaxin hvis det ikke er nødvendig, er at man da blir nødt til å fortsette med det fordi kroppen da setter ned egenproduksjon. Ut fra dette vil jeg igjen oppfordre deg Lilja, til å finne ut av om du har antistoffer eller ikke. Og spis ordentlig, og ikke tren for mye! Du vet nok enda mer enn jeg om hva du bør og ikke bør her - lytt til det du etterhvert har lært.
Ja, Nettverk, tenkte det samme - med nyrebekkenbetennelse. Og Lilja, har du ikke hatt denne diskusjonen før her inne? Synes å kunne huske at noen tidligere har tipset deg om mulig nyrebekkenbetennelse. Sjekk dette med legen! Og begynn gjerne straks på de tranebærtablettene, de hjelper nemlig med å skylle ut de bakteriene som setter seg fast i slimhinnene og gir oss blærebetennelsen. Kanskje de er ekstra viktige for oss da med lavt stoffskifte, siden de andre sier at det er en sammenheng pga slimhinnene?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker