Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
21-06-07, 13:57 #19
He, he... jo Kaleorid er farlig hvis man indtager en dosis der svarer til mange gange den daglige - og det daglige behov ligger på over 3 gram... så der skal en del tabletter i hånden før det bliver farligt.... At drikke 15 liter vand på en gang er også farligt... Sikken en underlig farmaceut...
Opprinnelig skrevet av Yvette
Hvis man kun spiser beskedent af animalske proteiner - kan man komme i underskud af kalium.... men læs hellere her på Vitamindoktor: http://www.vitamindoktor.com/cm72/ - og lige i bunden kan man læse om de ellers bedste kilder til kalium....
De 750 mg kalium Kaleorid indeholder kan på ingen måde skade nogen.... selv ikke dem, der ikke mangler kalium og tager pillen ved en fejl...• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Armour Thyroid: Villedning av leger
Av Joni i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 92Siste melding: 03-08-15, 07:44 -
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker