Side 2 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 31
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av baremei
    *ARGH!*

Kan noen fortelle meg hva alle andre men ikke jeg har skjønt?

Hvem snakker vi om?
    Hvis jeg har gjettet riktig så begynner navnet hennes på S.....?? Eller...? :idea:
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ha ha ha Tror nok det er hun på S.. ja ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    361

Standard

Veldig godt forslag som jeg støtter av hele mitt hjerte! Hadde det ikke vært for henne hadde det stått veldig dårlig til her i gården!

baremei Gjest

Standard

Jammen så SI det da!

Kan da ikke være så farlig det? Mye bedre enn å ta fra meg sinnroen...

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Skjønner hva du mener, Baremei. Hvorfor skal man gå så innmari mange ganger rundt grøten

Vet at akkurat dette er noe som irriterer deg en smule, ja. Men jeg skal IKKE røpe navnet jeg heller 8) - men støtter forslaget!

baremei Gjest

Standard

Ok, dere medfølende sjeler der ute som har reddet sinnsroen min: tusen takk.

Og JA, forslaget støttes helhjertet!

Men jeg er fremdeles frustrert. Hvorfor skjønte jeg det ikke selv? Hæ? HÆ?!?

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

Hvem er det det er snakk om for pokker?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

S......ONJA!!!! Har jeg tatt feil eller.......? Sonja som driver Sonjas Stoffskifteforum!!!! Nå gidder jeg ikke lenger holde på MIN hemmelighet! Det er bare å sende inn forslag altså....

Hvor hadde vi vært uten deg Sonja??? Intetanende om det meste vedr denne "sykdommen". Selv hadde jeg ikke peiling før jeg fant dette forumet. Legen kunne gi meg lite eller ingen informasjon....ALT har jeg plukket herfra!

Og dere andre....tenker på den samme personen?????
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

Fantastisk jobb av Sonja, og all ære til henn.
    MEN....vi må vekke det medisinske miljøet først og fremst for å fronte vår sak om kombinasjonsbehandling og tidlig nok diagnostisering.
    Og derfor bør Dr Helge Oftebro få den for han har tatt støyten og dritt-slenginga fra "det etablerte" medisinske miljø.

Ja, han tjener gode penger, men det gjør pokker og de gamle arrogante endokronologene som holder på sitt og ikke tenker på det beste for oss.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Det var jeg som forslo Sonja i denne tråden, og var jo klar over at det fantes andre verdige kandidater der ute.
    Jeg vil ikke foreslå henne av kontroverse grunner - selv om mange mener at de finnes.
    Når man driver et forum for et miljø hvor den bestående lære ikke evner å ta inn over seg at det finnes noen som faller utenfor behandlingsapparatet - blir det lett slike - helt utilsiktede og uforutsette hendelser.

Så mener jeg jo at det er svært viktig å få komme til orde med det en har på hjertet - UTEN at dette siles av det apparatet som har behandlingsansvaret.

Jeg vil heller foreslå Sonja av de mange gode grunner.
    Hun har i mange år drevet et forum for stoffskiftesyke for egen regning.
    Man kan her uhemmet komme til orde uten annen begrensning en alminnelig høflighet.
    Det er rett og slett fantastisk at noen mennsker er så glad i andre mennesker at de holder på med noe som gleder så mange - så lenge som i dette tilfellet.
    Uten kompensasjon.
    Det kan ikke være annet enn ren omsorg for mennesker som driver henne. Hun må ha en ekte amatørs hjerte til de som bruker forumet - og sikkert også til de som ikke bruker forumet.
    Amatør, av Latin = den som elsker.

Det er nok i massevis for meg.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 2 av 4 Først 1234 Siste

Lignende tråder

1. Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
    Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 9
    Siste melding: 08-12-12, 17:12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn