Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
19-06-07, 16:14 #15
Anisa.
Joda, jeg har prøvd kaliumtabletter som jeg fikk tross at alle mine elektrolytter den gang lå helt i toppen av hva de kan være. Enkelte målinger var av og til litt over.
Blodmålinger av kalium er av usikker verdi da det meste av kalium er i cellene.
Men tablettene hjalp desverre ikke.
Det er ikke allmenne kostholdsråd jeg gir, jeg beretter bare om resultatet av en mangeårig nitid prøven og feilen jeg har gjennomført på meg selv.
Således gjelder resultatene kun meg selv, men jeg skriver jo om det fordi det kan være av en viss interesse for andre med samme lidelse å lese om hvordan jeg har det.
Hos meg er altså melk mer effektiv til krampebekjempelse enn de kalsiumtabletter jeg har prøvd, og D-vitamin gjør det verre.
Sånn er det bare med meg Anisa.
Jeg ville aldri finne på å fastslå at melk enten er et must, eller en forbannelse.
Til det er vi alle sammen for ulike.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Armour Thyroid: Villedning av leger
Av Joni i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 92Siste melding: 03-08-15, 07:44 -
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker