Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
18-06-07, 08:39 #11
Kanksje en venninne som driver med kinesiologi kan hjelpe med å teste om du tåler levaxinen?
hm hva mener du med dette? er det din venninne?
jeg har vært uten levaxin frem til nå, ble bedre når jeg sluttet igjen, de voldsomme skjelvingene gav seg, skjelver bare av og til nå.
bare følelsen av å skulle besvime av og til nå, og har ikke vondt i nakken lenger, men ryggen har jeg vondt i, og det har jeg funnet ut at er der gallestenen er så der er nok den som forårsaker det,venter på å komme inn til ul, har ikke time før i midten av juli, ikke så gøy, for jeg har mye smerter og kvalme.
videre etter at jeg sluttet med levaxin har jeg blitt mer tung til sinns, og mer tåkete og treg... merker det på jobb.
var på mr på fredag, og på papiret legen min hadde sendt dem sto det demyeliniserende sykdom... det skremmer vettet av megHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker