Hei Stina

Jeg har ikke Diare er nok løs mage Så er jeg mye kvalm det er jeg , ofte sulten men har ikke vekt tap men så er jo jeg undervektig ennå. Må spise ofte og det er slitsomt for meg som er litt redd ennå selv om det går bra Jeg gråter lett men det kan jo være andre ting enn høyt stoffskifte Føler meg varmere enn før. Men kan og fryse.

Jeg er mye Urolig og som om kroppen går på Høygir men det og kan være andre årsaker

Så har jeg mye vondt i sener men assa det er nok treningen sin skyld og mye Urinveisinfeksjoner Grr

Jeg trener en del men har trappet ned Men drikker bra det gjør jeg Får i meg sukker men kansje ikke så mye salt som jeg burde.

Jeg får spørre legen om jeg kan få lov gå tilbake på 125 mg Hun pleier og høre men hun er ikke så flink med Stoffskifte sier alt er fint fint hele tia.

Det med Magnesium har jeg ikke fått sjekket på lenge jeg kikket nå på prøvene mine. Men jeg får i meg nok av det tror jeg om det er det i grønnsaker og kornprodukter

Klems fra Lilja

Hei isa1

Vet det tar tid før kroppen stabiliserer seg Ting tar sin tid

Vet du om noen spesialist man eventuelt kan gå til ?

Jeg vil ikke gå på Levaxin for og slanke meg :,( Jeg sku da ønske jeg slapp og bruke den medisinen.

For jeg føler kansje er det bare Spiseforstyrrelsen min som har rotet til stoffskifte men ikke vet jeg At om jeg blir frisk av den om da det blir bedre det stoffskifte kan man da slutte med Levaxin ?

Har ofte lurt på om jeg tar det og så trenger jeg det egentlig ikke uff :,( Ingen har forklart hvorfor jeg har det eller hvordan jeg kan ha fått stoffskifte sykdom :,( Bare ta disse tablettene du har litt lavt stoffskifte har jeg bare hørt :,(

Klemz fra Lilja