Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
Threaded View
-
16-06-07, 12:54 #24
Hei, hei benga
Har ikke lest tråden, men det var et par ting som slo meg når jeg leste tittelen. Det finnes jo medisiner mot/for narkolepsi, altså noe som skal hjelpe en å holde en våken, men mer enn det vet jeg ikke.
Så var jeg til nevrolog for noen år siden, fordi jeg ikke får sove om natta, og da selvsagt ikke klarer å stå opp om formiddagen (lenger, etter å ha hatt det slik i mange år). Spurte han faktisk i en bisetning, i ett humoristisk innfall - om jeg ikke kunne få noe å våkne på om morgenen. Han sa at det kunne jeg. Men senere etter å ha funnet ut av at jeg fikk kramper i kroppen når jeg holdt på å sovne, forsøkt å behandle meg med to ulike medisiner som begge ga forferdelige bivirkinger, ble han sur/fornærmet over dette (mest sannsynlig trodde han meg ikke, selv om det ene middelet ga meg elveblæst i 2-4 uker etter inntak og dette kunne da annen lege bekrefte) at da jeg så spurte etter dette å våkne på, så kunne jeg ikke få det siden "jeg hadde så lett for å få vondt i hodet". Altså regner jeg med at en av bivirkningene kan være hodepine.
Hjalp vel ikke mye. Si ifra hvis du finner noe som virker!! ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Myndigheter - medisiner og helse
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 24-08-07, 12:51 -
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
EN DAG UTEN MEDISINER KAN DET MERKES?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-04-07, 15:59 -
Medisiner som går ut i sjøen og naturen
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 10-03-07, 11:48 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45

Svar med sitat
Bokmerker